دوشنبه 16 مهر 1403

رفع مشکلات در حوزه راه‌های ارتباطی

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
رفع مشکلات در حوزه راه‌های ارتباطی

نیکزاد گفت: رفع مشکلات در حوزه راه‌های ارتباطی و همچنین تکمیل طرح‌های عمرانی نیمه تمام و حوزه بهداشت و درمان از مواردی است که باید مورد توجه قرار بگیرند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، علی نیکزاد به همراه جمعی از مسئولان استان از چند طرح عمرانی در حوزه شهری و روستایی اشکذر بازدید کرد.

نیکزاد با بازدید از طرح کیلومتر 5 جاده یزد به طبس، زیرگذر رستاق و باند دوم جاده حاجی آباد، سالن ورزشی شرف آباد رستاق، جاده سپهبد حاج قاسم سلیمانی، دهنه دوم پل نیمه تمام قطار در چرخاب، ایستگاه راه آهن اشکذر، بیمارستان خیریه حضرت زینب کبری (س)، مجموعه ورزشگاه 22 بهمن و ساختمان نیمه تمام اداره ورزش و جوانان شهرستان در این سفر به برخی از مشکلات موجود پرداخت.

وی تاکید کرد: رفع مشکلات در حوزه راه‌های ارتباطی و همچنین تکمیل طرح‌های عمرانی نیمه تمام و حوزه بهداشت و درمان از مواردی است که باید مورد توجه قرار بگیرند.

نایب رئیس مجلس گفت: همه نکات مرتبط با این طرح‌ها را یادداشت کرده تا در جلسه عصر امروز در استان یزد مطرح شود و امیدوارم مصوباتی خوبی برای حل مشکلات این شهرستان داشته باشیم.

نیکزاد ادامه داد: طرح‌های عمرانی نیمه تمام نباید به دلیل اختلاف بین دو دستگاه دولتی روی زمین و بلاتکلیف بماند، بلکه با تفاهم و همدلی و در راستای خدمت شایسته به مردم به نحو احسن انجام گیرد.

انتهای پیام /