یک‌شنبه 15 مهر 1403

رقابت شدید 2 گزینه و حضور یک میهمان ناخوانده

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
رقابت شدید 2 گزینه و حضور یک میهمان ناخوانده

تهران - ایرنا - به نظر می‌رسد رقابت اصلی برای تصاحب نیمکت پرسپولیس بین یحیی گل‌محمدی و مهدی تارتار خواهد بود.

با قطعی شدن جدایی گابریل کالدرون و بیانیه باشگاه پرسپولیس در نهایت طی یکی 2 روز آینده باید منتظر انتخاب سرمربی جدید این تیم باشیم. روز گذشته در گزارشی به این مساله اشاره کردیم که علی دایی، یحیی گل‌محمدی، مهدی تارتار و علی کریمی چهار گزینه اصلی برای قبول هدایت سرخپوشان تهرانی هستند.

امروز خبر رسید که شانس علی دایی برای گرفتن این پست بسیار کم است و حضور او را باید تقریبا منتفی بدانیم. باشگاه شهرخودرو همچنان مخالف حضور یحیی گل‌محمدی است ولی مدیریت باشگاه پرسپولیس در حال انجام مذاکره برای جلب رضایت حمیداوی و دوستان است.

علی کریمی نیز به خاطر تجربه پایین از همان ابتدا شانس زیادی برای سرمربیگری نداشت. در این بین مهدی تارتار اما تنها گزینه‌ای است که بدون مشکل می‌تواند هدایت سرخپوشان تهرانی را به عهده بگیرد. با این حال یحیی بر او اولویت دارد و اینطور به نظر می‌رسد که اگر حضور گل‌محمدی منتفی شد، تارتار به گزینه اصلی پرسپولیس تبدیل شود.

طی چند ساعت اخیر نیز شایعه‌ای جدید در فضای مجازی منتشر شده که چندان با واقعیت سازگار نیست؛ آن هم اینکه افشین قطبی به گزینه‌های سرمربیگری پرسپولیس اضافه شده است. قطبی هم اکنون با تیم شی جیا ژوانگ در اردو به سر می‌برد. او این تیم را به سوپرلیگ چین رسانده و با مبلغی جالب توجه به کارش ادامه می‌دهد. حتی در یکی 2 رسانه چینی شایعه حضور او در جمع کاندیداهای سرمربیگری تیم ملی چین نیز دیده می‌شود. با این اوصاف بسیار بعید است که او بخواهد به فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس بیاید.

مدیریت باشگاه پرسپولیس به احتمال فراوان و اگر اتفاق جدید و خاصی رخ ندهد از بین گل‌محمدی و تارتار به یک انتخاب خواهد رسید.

*س_برچسب‌ها_س*