جمعه 7 اردیبهشت 1403

روایت آشنایی دو نوجوان با مهدی آذر یزدی که اتفاقاتی عجیب را رقم زد

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
روایت آشنایی دو نوجوان با مهدی آذر یزدی که اتفاقاتی عجیب را رقم زد

رمان نوجوان «من مهدی آذر یزدی هستم» به قلم هادی حکیمیان در 278 صفحه منتشر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، رمان نوجوان «من مهدی آذر یزدی هستم» به قلم هادی حکیمیان در 278 صفحه و دو نسخه الکترونیکی و کاغذی به همت نشر صاد منتشر شد.

این اثر، داستان دو نوجوان به نام‌های حسینعلی و کوچک‌علی است که در دهه 30 زندگی می‌کنند. آن‌ها برای رساندن یک چمدان امانتی به همراه یکی از آشناهایشان که راننده کامیون است راهی تهران می‌شوند. این دو نوجوان، طی حوادثی در تهران با مهدی آذر یزدی نویسنده کودک و نوجوان آشنا می‌شوند. آشنایی آن‌ها با اتفاق‌های عجیبی همراه می‌شود تا جایی که به مجلس شورای ملی و کاخ سلطنتی شاه نیز می‌روند.

بیشتر بخوانید

هادی حکیمیان متولد 1357 و اهل یزد است. از او تاکنون آثار متنوعی مانند برج قحطی، برج ناز، خواب پلنگ، پست طهران، باغ خرمالو، تنگه زاغ، گل انار‌ها را باد می‌برد و باد سرخ منتشر شده است.

برشی از کتاب:

«پاسبان هیکل قلچماق و گنده‌ای داشت، طوری که با یک دست پس گردن من را گرفت و با دست دیگر پس گردن حسینعلی. بعد هم توی هوا بلندمان کرد و چنان فشار می‌داد که نگو و نپرس. راستش اول من گریه افتادم. این‌جور وقت‌ها حسینعلی پوست کلفت‌تر بود، طوری که تا آن روز گریه او را ندیده بودم، اما همچین که جناب حائری‌زاده اسم زندان را آورد، حسینعلی هم بنا کرد به گریه‌کردن.»