جمعه 14 اردیبهشت 1403

روایت تشکری هاشمی از کم کاری ها در مدیریت حمل‌ونقل تهران

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
روایت تشکری هاشمی از کم کاری ها در مدیریت حمل‌ونقل تهران

اقتصادنیوز: رییس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران گفت: مانعی برای ورود اتوبوس‌ها و تاکسی‌های برقی به تهران وجود ندارد و تنها اراده مدیریتی و تلاش و دوندگی مدیران را نیاز دارد.

سید جعفر تشکری هاشمی؛ رییس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران معتقد است مانعی برای ورود اتوبوس‌ها و تاکسی‌های برقی به تهران وجود ندارد وتنها اراده مدیریتی و تلاش و دوندگی مدیران را نیاز دارد. او با اشاره به سخنان مدیران شهری در مهر سال گذشته که 4 ماه پس از انعقاد قرار داد نخستین اتوبوس‌های برقی به تهران می‌رسد گفت این که هنوز به مرحله انعقاد قرار داد نرسیده‌ایم به شیوه‌های مدیریتی باز می‌گردد.

تشکری هاشمی برقی‌شدن ناوگان حمل و نقل عمومی را یک مزیت می‌داند که نباید به خاطر آن همه تکالیف روزمره خود را کنار گذاشت وباید نیازهای شهر را با خرید اتوبوس های دیزلی و گازی از تولید کننده داخلی و خارجی تامین کرد.

او با تاکید بر اینکه 50 درصد ناوگان تاکسیرانی فرسوده است توضیح داد: یک راننده تاکسی می‌تواند با بیش از 300 میلیون تومان خودروی سمند تاکسی خود را نوسازی کند درحالی که تاکسی‌های برقی نزدیک به یک میلیارد و 300 میلیون تومان قیمت دارند و باید مدل اقتصادی این خودروها در ناوگان تاکسیرانی هم مشخص شود.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
روایت تشکری هاشمی از کم کاری ها در مدیریت حمل‌ونقل تهران 2