دوشنبه 18 تیر 1403

روایت فرمانده نیروی دریایی ارتش از ورود پهپادها و موشک‌ها به حریم هوایی عراق در عملیات وعده صادق / وضعیت پرنده‌های دشمن در رادارها چگونه بود؟

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
روایت فرمانده نیروی دریایی ارتش از ورود پهپادها و موشک‌ها به حریم هوایی عراق در عملیات وعده صادق / وضعیت پرنده‌های دشمن در رادارها چگونه بود؟

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: در عملیات وعده صادق زمانی که پهپادها و موشک‌های ایرانی وارد حریم هوایی عراق شد، در صفحه رادار شاهد پراکندگی گسترده پرنده‌های دشمن بودیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر دریادار ایرانی در جمع فرماندهان، مدیران و معاونین نیروی دریایی ارتش در قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نداجا اظهار داشت: لنگر انقلاب اسلامی، بسیار ریشه‌دار و با ثبات است و سکان آن در دستان نائب امام زمان (عج) قرار گرفته است.

بنابر روایت خبرگزاری صداوسیما، فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به عملیات افتخار آفرین وعده صادق ادامه داد: در عملیات وعده صادق زمانی که پهپادها و موشک‌های ایرانی وارد حریم هوایی عراق شد، در صفحه رادار شاهد پراکندگی گسترده پرنده‌های دشمن بودیم و به لطف الهی موفق به تحقق اهداف خود از این عملیات شدیم و آمادگی صددرصدی تداوم عملیات را حفظ کردیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت خاطرنشان‌کرد: جا دارد یادی کنیم از شهید جمهور که در آخرین حضور خود در دانشگاه علوم و فنون دریایی حضرت امام خمینی (ره) نوشهر، به بنده گفت: نیروی دریایی ارتش، ناممکن‌ها را ممکن می‌کند.

29219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1928551