چهارشنبه 11 مهر 1403

روز جهانی دو در آستارا گرامی داشته شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
روز جهانی دو در آستارا گرامی داشته شد

آستارا - ایرنا - ورزشکاران آستارایی با برگزاری همایش دو 16 خرداد روز جهانی دویدن را گرامی داشتند.

رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا روز جمعه در این برنامه ورزشی در پیست سلامت مجموعه ورزشی وحدت این شهرستان گفت: 50 نفر از ورزشکاران و خانواده های ورزش دوست، با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و با ماسک و دستکش در این همایش شرکت کردند و در پایان به سه نفر از شهروندان به قید قرعه جوایز نقدی اهدا شد.

وحید خاصی پور اظهار کرد: مساحت پیست سلامت 2 هزار و 400 متر مربع است و شهروندان و ورزشکاران از آن به صورت رایگان برای پیاده روی استفاده کنند و تابلوی نمایشگر، روشنایی و فنس محوطه زمین ورزشی با اختصاص اعتبار تامین خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در دولت تدبیر و امید زیر ساخت‌های ورزش آستارا توسعه یافته و استخر شنا نیز بعد از گذشت بیش از 10 سال از آغاز ساخت آن، تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

بیماری کرونا که بیش از 200 کشور جهان را درگیر خود کرده، باعث تعطیلی فعالیت های ورزشی شده است و برخی برنامه ها با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی در فضای باز اجرا می شود.

شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع و سه هزار و 500 ورزشکار در 35 هیات ورزشی آن ساماندهی شده است.

*س_برچسب‌ها_س*