شنبه 15 اردیبهشت 1403

روز قدس امسال به دلیل طوفان‌الاقصی اهمیت ویژه‌ای دارد / مردم با شکوه‌تر از سال‌های قبل در راهپیمایی حاضر شوند

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
روز قدس امسال به دلیل طوفان‌الاقصی اهمیت ویژه‌ای دارد / مردم با شکوه‌تر از سال‌های قبل در راهپیمایی حاضر شوند

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: راهپیمایی امسال روز قدس به دلیل طوفان‌الاقصی اهمیت بسزایی دارد چرا که این جریان دستاوردهای ارزشمندی برای جهان اسلام داشت.

حجت الاسلام سیدرضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی روز قدس امسال نسبت به سال‌های گذشته گفت: راهپیمایی امسال روز قدس به دلیل جریان طوفان الاقصی اهمیت بسزایی دارد چرا که دستاوردهای بسیار ارزشمندی برای جهان اسلام داشت.

وی افزود: اسرائیل در جریان شش ماه جنگ غزه بیش از پیش به عنوان یک چهره کودک کش و تروریست به جهانیان معرفی شد و مقاومت مردم فلسطین علی رغم تمامی فشارها حتی در ماه مبارک رمضان مثال زدنی است.

اکرمی متذکر شد: مردم ایران و جهان اسلامی باید در واکنش به نسل کشی اسرائیل و مقاومت مثال زدنی مردم فلسطین بیشتر از سال های گذشته روز قدس را گرامی بدارند و در راهپیمایی این روز پرشور حضور پیدا کنند.

عضو جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: بین دولت ها و ملت‌های جهان تفاوت‌های زیادی وجود دارد چرا که مردم اکثر کشورهای جهان نسبت به رژیم صهیونیستی نفرت و انزجار دارند اما دولت‌های برخی کشورها همچنان از این رژیم نسل کش حمایت می‌کنند بنابراین بر اساس اصل دینی حمایت از مظلومان و جنایت اخیر این رژیم علیه ایران باید روز قدس امسال را باشکوه تر به رخ جهانیان بکشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها