دوشنبه 2 مهر 1403

روز قدس به عنوان یک نماد ظلم‌ستیزی در حمایت از مستضعفین تبدیل شده است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
روز قدس به عنوان یک نماد ظلم‌ستیزی در حمایت از مستضعفین تبدیل شده است

رشتخوار_ حجت الاسلام اصلاحی گفت: امروز نهال که امام راحل کاشته اند، تنومند شده و چشمه ای که ایشان در رابطه با حمایت از مظلومیت فلسطین جاری کرده، اقسی نقاط دنیا را فرا گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حجت السلام محمد اصلاحی نماینده آستان قدس رضوی در رشتخوار در مراسم راهپیمایی روز قدس در جمع مردم روزه دار این شهرستان گفت: مسئله فلسطین و روز قدس قبل از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در اندیشه های تابناک امام (ره) بود، زمانی که ایشان حرکت های زیادی را در روشن کردن حقایق در زمان طاغوت داشتند و دنبال می کردند.

وی با اشاره به بعد جهانی روز قدس در این رابطه گفت: علاوه بر اینکه امروز در بیش از 800 نقطه این ملت مردم در دفاع از مردم مظلوم فلسطین به صحنه می آیند، در بیش از 80 کشور جهان نیز در پیروی از حرکت امام راحل مردم در دفاع از مردم مظلون فلسطین در صحنه حضور دارند.

وی با تاکید بر اینکه امروزه در دنیا دیگر روز قدس به عنوان یک نماد ظلم ستیزی حمایت از مستضعفین تبدیل شده است، بیان داشت: امروز روز قدس را دنیا می شناسد، ان بیداری که اتفاق افتاده همه و همه به آینده نگری و دید امام راحل برمی گردد.

حجت الاسلام اصلاحی در ادامه افزود: امروز نهال که امام راحل کاشته اند، تنومند شده و چشمه ای که ایشان در رابطه با حمایت از مظلومیت فلسطین جاری کرده، اقسی نقاط دنیا را فرا گرفته است.

سخنران روز قدس در رشتخوار در ادامه تصریح کرد: امروز سازمان ملل و سازمان های به اصطلاح مدافع حقوق بشر همگی در برابر ظلم و جنایت هایی که به مردم مظلوم فلسطین می شود، سکوت اختیار میکنند، اما توده مردم، زنده دلان، شخصیت های علمی و پژوهشی، متفکرین راه رهایی از غده سرطانی را پیش گرفته اند.

انتهای پیام /