دوشنبه 26 شهریور 1403

روز پنجم پارالمپیک و دوومیدانی، گلبال و تیروکمان / لحظه به لحظه از پاریس: استخراج طلا از استادوفرانس

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
روز پنجم پارالمپیک و دوومیدانی، گلبال و تیروکمان / لحظه به لحظه از پاریس: استخراج طلا از استادوفرانس

در روز پنجم بازی های پارالمپیک 2024 پاریس 4 ورزشکار ایرانی در استادوفرانس مسابقه می دهند، جایی که باید امیدوار به کسب مدال طلا بود.

به گزارش "ورزش سه"، در پایان روز چهارم بازی های پارالمپیک 2024 پاریس، ایران با کسب یک طلا، 4 نقره و 3 برنز در بین 30 کشور برتر این رویداد قرار گرفته بود، اما مثل همیشه در جدول مدال ها بیش از همه مدال طلا اهمیت داشته و ایرانی ها نیز امیدوار به کسب خوشرنگ ترین مدال در روز پنجم هستند.

در رشته گلبال ایران یک بازی حساس را در یک چهارم نهایی مقابل اوکراین برگزار خواهد کرد. بعد از شکست دیروز برابر آمریکا، حالا شاگردان بهمن دوستی فقط به یک برد نیاز دارند تا وارد 4 تیم برتر پارالمپیک شوند.

از سوی دیگر در تیراندازی با کمان، ایران در رشته کامپوند میکس نمایندگانی را راهی مسابقات کرده. در حالی که طی روزهای اخیر حضور برخی از کمانداران با شرایط خاص و حتی بدون دست روی سکوی نخست باعث ایجاد شگفتی های بزرگ در پارالمپیک شده، به نظر می رسد کمانداران ایرانی هم کار دشواری برای رسیدن به مدال خواهند داشت.

از سوی دیگر در رشته دوومیدانی ایران چهار نماینده خواهد داشن. هاجر صفرزاده پرچمدار بانوی ایران در افتتاحیه که در بخش نابینایان رقابت می کند. همینطور الهام صالحی، امیرحسین علیپور و مهدی اولاد که در ورزشگاه اصلی این دوره از بازی ها یعنی استادوفرانس پاریس به دنبال رویاهای بزرگ خود خواهند بود.

در ادامه با اخبار و حواشی کامل از روز پنجم بازی های پارالمپیک 2024 پاریس با ما همراه باشید:

پوشش زنده خبری

12 شهریور 1403 ساعت 14:04

مرحله نیمه نهایی ماده 400 متر امشب برگزار خواهد شد و در صورت راهیابی به فینال صفرزاده باید فردا برای کسب مدال تلاش کند.

12 شهریور 1403 ساعت 14:03

هاجر صفرزاده دختر دونده ایران به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های دوی 400 متر ماده T12 بازی های 2024 پارالمپیک پاریس راه پیدا کرد. او امروز در خط دو به رقابت با حریفانی از اسپانیا و مکزیک پرداخت و با ثبت زمان 56.34 به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرد. دو و میدانی کار ایران رکورد آسیا را هم در این ماده ارتقا بخشید.

روز پنجم پارالمپیک و دوومیدانی، گلبال و تیروکمان / لحظه به لحظه از پاریس: استخراج طلا از استادوفرانس 2