شنبه 29 اردیبهشت 1403

روش‌های مشارکت برای کمک به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان اعلام شد

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
روش‌های مشارکت برای کمک به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان اعلام شد

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران روش‌های مشارکت برای منم به مردم سیل زده سیستان وبلوچستان را اعلام کرد.

محمد دهرویه معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه پس از بارش‌های اخیر و سرریز شدن سد‌های استان سیستان و بلوچستان مناطقی از این استان زیر آب رفت و منازل مسکونی و زمین‌های کشاورزی هم‌وطنانمان آسیب دیده است، گفت: در همین راستا کمیته امداد استان تهران آماده دریافت کمک‌های خیران و مردم نیکوکار برای هموطنان سیل زده سیستان و بلوچستان است.

وی افزود: خیران و مردم نوع‌دوست می‌توانند از طریق شماره کارت 6037997900002008 کمک‌های نقدی خود را برای هموطنان سیل زده استان سیستان و بلوچستان واریز کنند.

دهرویه ادامه داد: شماره گیری تلفن ثابت 7355_021 و درج عدد 17، از طریق لینک https://sana.emdad.ir/qr/fua000000010704644aj از دیگر روش‌های پرداخت کمک‌های مردم نیکوکار به هموطنان سیل زده در استان سیستان و بلوچستان است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران، خاطرنشان کرد: تاکنون کمک‌های نقدی و غیرنقدی شامل دو کامیون پتو، سبدکالا، کفش و پوشاک به ارزش بالغ بر 10 میلیارد تومان اهدایی مردم نیکوکار استان تهران برای هموطنان مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان جمع‌آوری و ارسال شده است.

وی تصریح کرد: برای سهولت تهیه اقلام مورد نیاز سیل زدگان از مردم تقاضا داریم که کمک‌های خود را به صورت نقدی اهداء کنند تا به صورت متمرکز و با توجیه اقتصادی بهتر کالا‌های مورد نیاز تهیه و به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان اهداء شود.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون