پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

رونق تولید

رونق تولید

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی گفت: با توجه به شرایط اقلیمی کشور، برای پایداری منابع پایه راهی جز اجرای مصوبه الگوی کشت نداریم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: اقتصاد دیجیتال، بستر بسیار مناسبی در راستای تحول اساسی در اقتصاد سازمان تأمین‌اجتماعی در آینده خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: در 9 ماهه امسال 149 واحد راکد تولیدی و خدماتی در استان احیا شد و به چرخه فعالیت بازگشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سومین جشنواره پویانمایی و برنامه‌های عروسکی گام مهمی در تولید آثار سالم و همسو با فرهنگ ملی و بومی ایران است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرزین گفت: ما در بانک مرکزی مرزبان ریال هستیم و باید آن را تقویت کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی گفت: آمار‌ها نشان می‌دهد از سال 1389 تا دی ماه امسال 300 میلیارد دلار تراکنش در صندوق توسعه ملی ثبت شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون سیاسی استاندار تهران با اشاره به خودکفایی سه هزار خانواده امداد و استقلال سیاسی مردم، گفت: استقلال سیاسی و خودکفایی اقتصادی نتیجه اندیشه‌های امام راحل است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس‌جمهور در چهاردهمین جلسه شورای عالی مسکن در دولت از همه تلاش‌های صورت گرفته برای تسریع در پیشبرد نهضت ملی مسکن قدردانی کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تهران - ایرنا - آیت‌الله رئیسی با تاکید بر اینکه اجرای قانون مولدسازی یکی از مهم‌ترین راهکارهای تأمین منابع لازم برای پیشبرد طرح‌های ساخت مسکن است، گفت: درآمدها و هزینه‌کرد اجرای طرح مولدسازی به شکل دقیق تدوین شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس دولت سیزدهم گفت: تأمین نیازمندی‌ها و تامین زیرساخت‌هایی همچون آب، برق، گاز و دیگر نیازها مثل مدرسه همزمان با احداث واحدهای مسکونی دنبال شود تا خانه‌های تکمیل شده معطل تامین زیرساخت‌ها نمانند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور گفت: تأمین نیازمندی‌ها و تامین زیرساخت‌هایی همچون آب، برق، گاز و دیگر نیازها مثل مدرسه همزمان با احداث واحدهای مسکونی دنبال شود تا خانه‌های تکمیل شده معطل تامین زیرساخت‌ها نمانند.

خبرگزاری تسنیم

قوی و قدرتمند شدن اقتصاد ایران در گرو گردش چرخ تولید، صنعتی شدن و افزایش تولیدات داخلی آنهم تولیداتی با کیفیت عالی میباشد که با عنایت به استعداد و ظرفیتهای وسیعی که در کشورمان وجود دارد دست یافتنی است.

وب‌گاه گسترش

ارآفرینی و ظرفیت‌های معدنی در کنار هم، امکانی برای توسعه صنعتی و اقتصادی کشور را فراهم می‌کند. همزمان تولید ارتقا می‌یابد و اشتغالزایی افزایش می‌یابد. از این رو انتظار می‌رود زمینه فعالیت، تداوم تولید و توسعه در بخش معدن و صنایع معدنی موردتوجه سیاست‌گذاران قرار گیرد.

وب‌گاه گسترش

عاطفه خسروی - مدیرمسئول

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو اصلی کارگری شورایعالی کار در ارتباط با نحوه افزایش دستمزد و اینکه کدام فرمول برای افزایش مزد 1403 عادلانه و رضایت‌بخش است؛ گفت: فرمولی مهم است که بتواند در عمل سفره‌ها را از آب رفتن نجات دهند و رضایت جامعه حقوق‌بگیر کشور را جلب کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اسکندری گفت: کلیدواژه برنامه‌های معیشتی جریان انقلابی در مجلس دوازدهم تقویت ارزش پول ملی کشور است.