جمعه 28 اردیبهشت 1403

رونق تولید

رونق تولید

خبرگزاری تسنیم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از معرفی قم به‌عنوان استان پایلوت توسعه مشاغل خُرد و خانگی کشور خبر داد و گفت: در دولت مردمی سیزدهم افزایش گرایش حدود 48 درصد دانش‌آموزان به هنرستان‌های مهارت‌محور را شاهد بوده‌ایم.

وب‌گاه مشرق نیوز

طبق اصل 110 قانون اساسی، تعیین سیاست‌های کلی نظام جمهوری اسلامی ایران و نظارت بر حسن اجرای آن، از وظایف و اختیارات رهبری است.

وب‌گاه مشرق نیوز

نفاق مرکب تحریم، آب شیرین شرق، نیروی دریایی آمریکا در حال غرق شدن در خاورمیانه است، تسهیل صادرات؛ مکمل رونق تولید، از تیترهای پنجشنبه 26 بهمن1402 مطبوعات است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

خودروی کاملا ایرنی ریرا از اردیبهشت 1403 وارد بازار می شود. خودروی کاملا ایرنی ریرا از اردیبهشت 1403 وارد بازار می شود. به گزارش عرشه آنلاین، در جلسه امروز هیات دولت وزیر صمت عرضه اولین خودرو 100 درصد ایرانی و در تراز بین‌المللی از اردیبهشت سال 1403 اعلام شد.

وب‌گاه الف

در جلسه امروز هیات دولت وزیر صمت از عرضه اولین خودرو 100 درصد ایرانی و در تراز بین‌المللی از اردیبهشت سال 1403 خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در جلسه امروز هیات دولت وزیر صمت عرضه اولین خودرو 100 درصد ایرانی و در تراز بین‌المللی از اردیبهشت سال 1403 اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت با تبریک اعیاد شعبان به‌ویژه سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، خانواده شهدا و جانبازان را مایه برکت برای انقلاب اسلامی و دولت توصیف و تصریح کرد: طبق گزارش معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، توجه و رسیدگی به وضعیت جانبازان در دولت مردمی به شکل قابل توجهی افزایش...

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور به معاونت اجرایی رئیس جمهور ماموریت داد، در انتصاب مدیران غیربومی تجدیدنظر کرده و موارد را در دستگاه‌های مختلف بررسی نماید و برای جایگزینی مدیران بومی با مدیران پروازی تصمیم و اقدام عاجل به عمل آورد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در جلسه امروز هیئت دولت وزیر صنعت، معدن و تجارت از عرضه «ریرا» به عنوان اولین خودروی کاملا ایرانی از اردیبهشت سال 1403 خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر گروه مدیریت مالی دانشگاه امام حسین گفت: علیرغم وجود انباشت نقدینگی در بانک‌های کشور، مسئله تامین مالی یکی از سه مشکل اول کسب و کار‌هاست.

وب‌گاه گسترش

عضو کارگری شورای عالی کار با بیان اینکه «چندین سال است که شعار سال، رونق تولید و بهره‌وری‌ست»؛ تصریح کرد: برای رسیدن به رونق تولید، تامین معاش کارگران بیشترین اهمیت را دارد

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تولیدکننده لوازم خانگی با اشاره به رفع موانع فضای کسب و کار و حمایت از بخش خصوصی، گفت: اجرای موارد مطرح شده از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی سبب رشد و رونق تولید خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اسدی در ارتباط با ادعای وزیر کار مبنی بر افزایش 84 درصدی حقوق و مزایای کارگران در دو سال گذشته گفت: امروز فاصله حقوق‌ها با خط فقر خیلی زیاد است؛ دو برابر این حقوق هم به خطر فقر نمی‌رسد؛ افزایش حقوق‌ها و تناسب آن با هزینه‌های زندگی اظهرمن‌الشمس است؛

وب‌گاه گسترش

وجود موانع و قوانین دست‌وپاگیر از دلایل مهم کم‌رغبتی فعالان اقتصادی به تولید در کشور است و شرکت‌های دانش‌بنیان که به‌طورمعمول از تجربه کمتری در زمینه تولید برخوردار هستند، این مشکلات برای‌شان سخت‌تر است.

وب‌گاه خبر آنلاین

در حالی که چندی قائم مقام وزیر جهادکشاورزی اعلام کرد که با توجه به افزایش زایش و پرواربندی در فصل بهار و تابستان سال آینده 25 درصد افزایش عرضه گوشت نسبت به سال گذشته خواهیم داشت، اما مدیرعامل اتحادیه مرکزی دام سبک معتقد است این افزایش تاثیری در افزایش جمعیت دام و عرضه گوشت در سال آینده نخواهد داشت.