پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

رونق تولید

رونق تولید

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مجلس دوازدهم از خرداد 1403 آغاز به کار می‌کند. در گفت‌وگو با نمایندگان شاخص مجلس یازدهم که منتخب مردم در مجلس دوازدهم نیز هستند، اولویت‌های مجلس آتی را بررسی کردیم. سید شمس‌الدین حسینی، رئیس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید مجلس، می‌گوید رویکرد مجلس دوازدهم باید اجرای قوانینی باشد که در مجلس یازدهم به تصویب رسیده است. او همچنین بر تداوم پیگیری موضوعاتی همچون کنترل تورم، پیش‌بینی‌پذیر کردن...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بررسی طرح اصلاح قانون نظام صنفی کشور در دستور کار صحن علنی امروز 22 اسفند ماه مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگری کشور گفت: مطابق آمارهای بانک مرکزی خانوار ایرانی در گذشته 40درصد دستمزد خود را صرف خوراکی ها می کرد, اکنون با توجه به گرانی ها این رقم به 26درصد رسیده است. یعنی سفره جامعه کارگری کوچک شده است.

وب‌گاه گسترش

طبق نظرسنجی که در مرکز افکارسنجی سرمایه از بخشی از جامعه کارگری صورت گرفته، پیش‌بینی 10.2 درصد از پاسخگویان در خصوص افزایش دستمزد سال آینده 1 تا 10 درصد است.

وب‌گاه گسترش

رئیس فراکسیون کارگری مجلس بیان کرد: کارگران جزو مظلوم‌ترین قشر هستند که در کشور هر سال نسبت به کارمندان و قشرهای دیگر در جامعه به آن‌ها جفا می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

بابایی کارنامی گفت: چون برای کارمندان در بودجه 1403 افزایش 40 درصدی حقوق را در نظر گرفتیم برای جامعه کارگری باید 50 درصد افزایش حقوق در نظر بگیریم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید از بررسی پرداخت بهای برگ سبز چای کشاورزان از سوی دولت و کارخانجات در کمیسیون متبوعش خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بابایی کارنامی گفت:، چون برای کارمندان در بودجه 1403 افزایش 40 درصدی حقوق را در نظر گرفتیم برای جامعه کارگری باید 50 درصد افزایش حقوق در نظر بگیریم.

وب‌گاه الف

هرچند نام «ایونت‌های مد و لباس» یک عنوان کلی برای فروش انواع پوشاک است، اما بررسی چند ایونت مختلف نشان می‌دهد این رویداد به سمت جلب رضایت گروه خاصی از افراد حرکت کرده است؛ کسانی که گاهی بدون در نظر گرفتن قیمت کالای عرضه‌شده به دنبال یک خرید لاکچری هستند!

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آیین رونمایی و تحویل نخستین راکتور فوق سنگین بومی تولید متانول کشور که با همت شرکت دانش بنیان و صنعت ساز ماشین‌سازی اراک و با دانش و فناوری کاملا داخلی ساخته شده است امروز شنبه نوزدهم اسفند 1402 با حضور محسن احمدی مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان، فرزاد مخلص الائمه استاندار استان مرکزی، آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه اراک، دکتر...

وب‌گاه خبر آنلاین

احمد وحیدی وزیر کشور برای ارائه گزارشی درباره آخرین وضعیت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی می‌رود.

وب‌گاه الف

احمد وحیدی وزیر کشور برای ارائه گزارشی درباره آخرین وضعیت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی می‌رود.

خبرگزاری میزان

اعضای کمیسیون ویژه کمیسیون جهش و رونق تولید مجلس وضعیت تولید کارخانجات چای را در هفته جاری بررسی می‌کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

اگر در آخر این هفته، برای خرید به بازار بزرگ، نمایشگاه‌های بهاره، بازارهای میوه و تره بار و فروشگاه‌های شهر و... سرزده باشید، حتما شاهد آن بوده‌اید که بازرسان اتحادیه های صنفی حضور فعالی داشته اند.