چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

رونق تولید

رونق تولید

وب‌گاه گسترش

ایران در رده معدود کشورهایی است که تعطیلات رسمی پایان هفته آن، یک روز است، درحالی که برخی کشورها با تاکید بر مزیت‌های تعطیلی طولانی‌مدت بر اقتصاد کشور و همچنین افزایش نرخ بهره‌وری کار، خواستار افزایش این تعطیلات به 3 روز در هفته هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تولید بار دیگر در شعار سال 1403 مورد تاکید رهبر معظم انقلاب قرار گرفت. این در حالی است که در سال گذشته نیز رهبری بر تولید تاکید کردند و به نظر می‌رسد تاکید مجدد بر تولید به این دلیل است که دولت در رسیدن به این مهم نتوانسته انتظارات رهبری را برآورده کند. علاوه بر این رهبری در شعار سال بر مشارکت مردمی هم تاکید کردند و بر این اساس به نظر می‌رسد راه جهش تولید با مشارکت مردم و بخش خصوصی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اروپا هیچ‌گاه به پویایی شهره نبوده است اما این روزها با هر معیاری که بسنجیم اقتصاد آن در رکود دست‌وپا می‌زند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس دولت سیزدهم گفت: همانگونه که وعده صادق با همت جوانان این کشور تحقق یافت و باعث ذلت رژیم صهیونیستی و حامیانش شد، جهش تولید نیز با مشارکت شما مردم و جوانان کشور تحقق خواهد یافت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به نام‌گذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم گفت: کار تولیدکنندگان با رونق تولید و محصولات صادرات محور کمتر از میدان جهاد و جهادگری نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نشان دادن ظرفیت های اقتصادی و تجاری کشورها به تجار و صنعتگران خارجی یکی از کارآمد ترین راه ها برای گسترش تجارت و رونق تولید است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نشان دادن ظرفیت های اقتصادی و تجاری کشورها به تجار و صنعتگران خارجی یکی از کارآمد ترین راه ها برای گسترش تجارت و رونق تولید است. از این رو ایران نیز با توجه وجود تحریم ها و آثار سو آنها به طور حتم توجه ویژه ای به برگزاری نمایشگاه های بین المللی برای نشان دادن دستاوردهای خود به فعالان اقتصادی کشورهای دیگر دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عسکری گفت: به زودی در کمیسیون کشاورزی مجلس بحث اصلاح حرائم بهداشتی تاسیس مراکز دامی مطرح خواهد شد تا شاهد تحقق جهش تولید با مشارکت مردم باشیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل دام سبک گفت: بنابر اعلام مرکز آمار جمعیت دام سبک با احتساب زایش‌های زمستان به 71 میلیون راس رسیده است.

وب‌گاه گسترش

میرزایی، کارشناس اقتصاد صنعتی، بیان کرده است که رویه اعطای وام برای توسعه تولید و مشارکت مردم در اقتصاد، که بارها آزموده شده است، باید توسط دولت جایگزین شود. محمد رضا میرزایی تأکید کرده است که وام تنها راهکار حمایت از تولید نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل صندوق ملی مسکن از راه‌اندازی سامانه فروش واحد‌های نهضت ملی مسکن خبر داد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل صندوق ملی مسکن از راه‌اندازی سامانه فروش واحدهای نهضت ملی مسکن خبر داد و خواستار عمل کردن سازمان برنامه و بودجه برای تزریق منابع به این صندوق شد.

خبرگزاری تسنیم

کارشناسان معتقدند، مسئله مهم کشور مسئله اقتصاد است، تحریم‌های غرب، نظام توزیع رانتی و منطق حکمرانی در ایران را هدف قرار داده است، در اقتصاد عمده مشکل در ساختارهای اقتصادی و تصمیم‌گیری است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر اقتصاد با اعلام سه خبر خوش برای تولیدکنندگان در سال جدید گفت: در سال گذشته سرمایه گذاری خارجی به 5.5 میلیارد دلار رسید که رکورد 16 ساله در این زمینه شکسته شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس صندوق ملی مسکن گفت: با راه اندازی صندوق املاک و مستغلات سعی کرده ایم بتوانیم میزان مشارکت متقاضیان مسکن و مردم را افزایش دهیم.