پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

رونق تولید

رونق تولید

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مجمع عمومی سالیانه صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون با حضور شریعتمداری وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - فرمانده انتظامی استان از کشف 51 دستگاه تولید ارز دیجیتال و تجهیزات جانبی آن به ارزش تقریبی 15 میلیارد ریال در شهرستان نور خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

کاشان - ایرنا - فرماندار آران و بیدگل بر ضرورت تشکیل شرکت تعاونی صنایع فرش ماشینی متشکل از شرکت‌های بافنده با هدف راه‌اندازی صنایع ریسندگی و تبدیل الیاف به نخ و جلوگیری از رکود تولید در این شهرستان تاکید کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

علی عسکری گفت: امروز فرهنگ سازی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا از اولویت‌های برنامه سازی در رسانه ملی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی گفت: سهم صنایع دریایی در بازار جهانی ساخت کشتی و شناور تا افق 1404 باید به یک درصد برسد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: برای توسعه استان نیاز به سرمایه ثابت بویژه در بخش صنعتی داریم در حالیکه بانک‌ها بدلیل محدودیت منابع و برگشت طولانی مدت تمایلی به پرداخت این نوع تسهیلات ندارند.

خبرگزاری ایسنا

رییس صداوسیما در دیدار با وزیر بهداشت پیشنهاد داد کمیته کاری متشکل از کارشناسان وزارت بهداشت و روان‌شناسان خبره و برنامه‌سازان خبره و باتجربه در زمینه مقابله با کرونا تشکیل شود تا بتوان این حساسیت ها را در مردم ایجاد کرد و موجی از بهبود و سلامت در کشور راه انداخت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: سعی کرده ایم تا در قالب کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به حل مسائل بنگاه‌های خرد و کوچک به صورت جدی و واقعی ورود کنیم.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: بر اساس پایش ملی محیط کسب و کار توسط اتاق بازرگانی ایران، آذربایجان غربی برای دومین سال متوالی رتبه دوم بیشترین میزان رضایتمندی فعالان اقتصادی از عملکرد دستگاه های اجرایی را طی یک سال گذشته کسب کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بررسی آمارهای منتشره وزارت صنعت، معدن و تجارت حاکی از تولید 344 هزار و 800 دستگاه خودروی سواری از سوی خودروسازان کشور از ابتدای امسال تا پایان مردادماه و رشد 18.4 درصدی آن در هم‌سنجی با پارسال است.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - معاون صنایع دستی استان بوشهر گفت: پس از ثبت روستای بحیری شهرستان دشتی این استان به عنوان روستای ملی صنایع دستی در رشته تولید پارچه عبا از پشم شتر، مطالعه طراحی نقش روی این پارچه در دست اجرا است.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: 60 درصد از مجموع واحدهای تولیدی و صنعتی راه‌اندازی شده در شهرک‌های صنعتی این استان فعال هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاونت طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت، سهم حوزه صنعت و معدن از تسهیلات پرداختی بانک‌ها و موسسات اعتباری به بخش‌های مختلف در چهار ماهه نخست سال 99 را حدود 31 درصد اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بررسی آمارهای منتشره وزارت صنعت، معدن و تجارت حاکی از صدور 14 هزار و 806 فقره جواز تاسیس صنعتی از ابتدای امسال تا پایان مردادماه و رشد 40.3 درصدی آن در همسنجی با پارسال است.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: طی بررسی مشکلات واحدهای تولیدی استان در قالب کلینیک کسب و کار، بیشترین مشکل آنها مربوط به تامین مالی است.

خبرگزاری میزان

برنامه تحلیلی پایش امشب 30 شهریور اقدامات کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید را بررسی خواهد کرد.