پنج‌شنبه 12 مهر 1403

رونمایی از اتوبوس‌های برقی در نمایشگاه شهر آفتاب

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
رونمایی از اتوبوس‌های برقی در نمایشگاه شهر آفتاب

همزمان با بیستمین دوره نمایشگاه حمل و نقل و خدمات شهری، قرار است از اتوبوس‌های برقی در حوزه حمل و نقل رونمایی شد.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، عباس تقدسی نژاد؛ مدیرعامل شرکت نمایشگاهی شهر آفتاب اعلام کرد: بیستمین دوره نمایشگاه حمل و نقل و خدمات شهری در این مجموعه از یازدهم مهرماه آغاز شده است تا چهاردهم مهرماه ادامه خواهد داشت و علاقمندان می‌توانند از ساعت 10 صبح الی 17 عصر به محل برگزاری نمایشگاه مراجعه کنند.

وی با اشاره به سابقه 17 دوره برگزاری این نمایشگاه در نمایشگاه بین‌المللی تهران، افزود: این نمایشگاه اکنون به شهر آفتاب منتقل شده و به عنوان یکی از رویدادهای مهم در حوزه حمل و نقل و خدمات شهری شناخته می‌شود.

تقدسی نژاد تصریح کرد: این نمایشگاه نه تنها مخاطب عام دارد، بلکه به موضوعات تخصصی مرتبط با شهرداری تهران نیز می‌پردازد. به عنوان زیرمجموعه شهرداری تهران، تمرکز ما در این دوره بر روی استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان و نمایش توانمندی‌های شرکت‌های داخلی است.

وی همچنین به اهمیت موضوع خودروهای برقی اشاره کرد و گفت: «در این دوره، با توجه به اقدامات شهرداری تهران در زمینه واردات خودروهای برقی و عمومی، ظرفیت مناسبی برای رونمایی از این ابتکارات و خدمات جدید به مردم در حوزه حمل و نقل و خدمات شهری وجود دارد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاهی شهر آفتاب تاکید کرد: این نمایشگاه فرصتی مناسب برای معرفی نوآوری‌ها و خدمات جدید در راستای بهبود کیفیت زندگی شهروندان خواهد بود.

مشکل تاکسی‌های برقی به وزارت نفت بازمی‌گردد

سید علی اعتدالی؛ مجری بیستمین نمایشگاه حمل و نقل و خدمات شهری نیز درباره اهداف عمده نمایشگاه گفت: هدف ما در این نمایشگاه در واقع به دو بخش اصلی تقسیم می‌شود. بخش اول ورود فناوری به کشور و بخش دوم حمایت از تولید داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان است. در دو یا سه سال اخیر که تحریم‌ها را پشت سر گذاشته‌ایم، تمرکز ما بیشتر بر روی این دو موضوع بوده است، یکی دانش و دیگری محصول. ما به دنبال شناسایی محصولات و ارتباط با کشورهای مختلف هستیم.

وی تصریح کرد: در حقیقت، ما بیشتر بر روی محصول تمرکز داریم، زیرا به عنوان برگزارکننده نمایشگاه، مسئولیت معرفی و نمایش محصولات را بر عهده داریم. بحث دانش و فناوری به خود شرکت‌کنندگان مربوط می‌شود. هدف ما این است که به بهترین شکل ممکن محصولات را معرفی کرده و آن‌ها را به کارشناسان و افرادی که به دنبال این موضوع هستند، ارائه دهیم.