شنبه 29 اردیبهشت 1403

رونمایی از ترکیب کشتی‌گیران ایرانی و خارجی‌های بانک شهر در مسابقات باشگاه‌های جهان

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
رونمایی از ترکیب کشتی‌گیران ایرانی و خارجی‌های بانک شهر در مسابقات باشگاه‌های جهان

تیم بانک شهر با دو کشتی‌گیر خارجی و هفت ملی‌پوش در مسابقات باشگاه‌های جهان روی تشک خواهد رفت.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات کشتی آزاد باشگاه‌های جهان روزهای جمعه و شنبه پیش رو (28 و 29 بهمن) در سالن شهدای هفتم تیر تهران به انجام خواهد رسید و بانک شهر با پنج تیم خارجی به سبک جام جهانی رقابت خواهد کرد.

بانک شهری‌ها که از جمع 10 ملی‌پوش اعزامی به مسابقات جهانی 2022 بلگراد، هفت نفر را به خدمت گرفته‌اند، دو کشتی‌گیر خارجی نیز در ترکیب خود دارند.

یزدانی: بانک شهر از جام باشگاه‌های جهان میزبانی می‌کند / با تجربه‌ای 3 ساله آمده‌ایم

به این ترتیب عبدالمجید گودیف و همچنین رسول گادژی ماگمادوف، روس‌هایی هستند که با تیم ایرانی در مسابقات حضور دارند. تیم روسیه هم در این رقابت‌ها نماینده خواهد داشت که با حاجی مراد گاتسالوف سرمربی تیم ملی‌شان به ایران خواهند آمد.

براساس این گزارش، علاوه بر علیرضا سرلک در 57 کیلوگرم، رضا اطری در 61 کیلوگرم، یونس امامی در 74 کیلوگرم، حسن یزدانی در 86 کیلوگرم، کامران قاسم‌پور در 92 کیلوگرم، محمدحسین محمدیان در 97 کیلوگرم و امیرحسین زارع در 125 کیلوگرم که ملی‌پوشان تیم بانک شهر هستند، احمد جوان، رضا مومنی، محمد رمضانپور، عبدالمجید کوریف، رسول گادژی ماگمادوف، علی‌اکبر فضلی، حسین ابوذری، علی سوادکوهی، امیرحسین کاووسی، سجاد غلامی، محمدجواد ابراهیمی و امیررضا معصومی نیز در ترکیب این تیم قرار گرفته‌اند.

رضا یزدانی سرمربیگری این تیم را برعهده دارد و محمود اسماعیل‌پور، هادی حبیبی، سعید نیستانی و مسعود نصیری نیز مربیان این تیم هستند.

محمد مشمع‌چیان و عباس ابوالفتحی سرپرستان بانک شهر هستند و فرزین جباری (بدنساز)، سجاد ترابی و رحمان اسداللهی (ماسورها) دیگر اعضای این تیم به شمار می‌آیند.