یک‌شنبه 6 آبان 1403

رونمایی از خرید 30 میلیون یورویی / پایان انتظارها: بالاخره نوبت آردا گولر رسید

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
رونمایی از خرید 30 میلیون یورویی / پایان انتظارها: بالاخره نوبت آردا گولر رسید

مارکا امروز نوشت که آردا گولر چهارشنبه شب در برنابئو برابر مایورکا اولین بازی خود با پیراهن رئال را انجام خواهد داد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در پنجره نقل و انتقالات تابستانی و در رقابت جدی با بارسلونا توانست در جذب گولر موفق باشد و او را به خدمت بگیرد.

آنها امیدوار بودند که این ستاره ترک بتواند خیلی زود جایگاهش را در ترکیب این تیم پیدا کند و بسیاری از بازیکنان رئال هم از درخشش او در تمرینات رئال و استعداد و مهارت‌هایی که داشت تمجید کردند تا هواداران را بیش از پیش امیدوار کنند.

اما شرایط مطابق انتظار پیش نرفت و چند مصدومیت متعدد باعث شد که این بازیکن شرایط حضور در میدان را نداشته باشد و حتی زمانی‌که روی نیمکت قرار گرفت و به نظر می‌رسد به پوشیدن پیراهن رئال نزدیک است هم مصدومیت دیگری پیش آمد که او را بار دیگر از میادین دور کرد.

انتظارها رو به پایان است و گولر حالا آماده است تا برای رئال به میدان برود. مارکا امروز ادعا کرد که گولر در دو تمرین اخیر رئال بدون هیچ مشکلی کار کرده و توانسته چراغ سبز تیم پزشکی و نیز بدنساز رئال را نیز بگیرد.

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، گولر دقایقی برابر مایورکا در بازی چهارشنبه شب به میدان خواهد رفت و سپس در بازی یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری استراحت خواهد کرد. بازی برابر آراندینا دسته چهارمی ساده به نظر می رسد ولی اگر آردا مقابل مایورکا بازی کند، برای احتیاط در کوپا دل ری استراحت خواهد کرد.

رونمایی از خرید 30 میلیون یورویی / پایان انتظارها: بالاخره نوبت آردا گولر رسید 2
رونمایی از خرید 30 میلیون یورویی / پایان انتظارها: بالاخره نوبت آردا گولر رسید 3