دوشنبه 2 مهر 1403

رونمایی از رویداد تولید محتوای دیجیتال در بسیج شهرداری تهران

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
رونمایی از رویداد تولید محتوای دیجیتال در بسیج شهرداری تهران

هم‌زمان با هفته دفاع مقدس، طی مراسمی با حضور جانشین سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران، سه طرح فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج شهرداری تهران رونمایی و افتتاح شد.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ظهر امروز و در سومین روز از هفته دفاع مقدس، سردار محمود توکلی؛ جانشین سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ، با حضور در ساختمان سازمان بسیج شهرداری تهران به همراه محمدمهدی حسن‌زاده؛ مسئول این سازمان و معاونان و مدیران مربوطه، از سه طرح فرهنگی و اجتماعی این سازمان رونمایی کرد.

در این مراسم، محمدمهدی حسن‌زاده از آغاز طرح "مهر محمدی" خبر داد و گفت: در این طرح، 2 هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع خواهد شد. این اقدام به دنبال اجرای طرح‌های نذر قربانی، سبدهای کالا و جهیزیه در دستور کار قرار گرفته است و با شروع سال تحصیلی، فرماندهان بسیج حوزه‌ها، این بسته‌ها را در نمایشگاهی ویژه لوازم‌التحریر توزیع خواهند کرد.

حسن‌زاده همچنین به رونمایی از سایت جدید سازمان بسیج شهرداری اشاره کرد و افزود: فعال‌شدن روابط عمومی سازمان طی ماه‌های اخیر و اطلاع‌رسانی‌های گسترده درباره برنامه‌ها و فعالیت‌های سازمان، منجر به ایجاد سایت جدید شد. این سایت بستر مناسبی برای نمایش فعالیت‌های سازمان بسیج در مجموعه شهرداری تهران است.

دهکده فرهنگی بسیج دانش‌آموزی در پارک‌های بانوان ایجاد می‌شود

سردار توکلی نیز ضمن تقدیر از اقدامات انجام‌شده، طراحی سایت جدید را اقدامی ارزشمند دانست و تأکید کرد: استفاده از این ابزار اطلاع‌رسانی باید با دقت و حساسیت انجام شود. با توجه به نام بسیج که بر این سایت قرار دارد، تولید محتوا باید با حساسیت ویژه‌ای همراه باشد و امنیت آن در اولویت قرار گیرد.

وی همچنین به اهمیت طرح‌های معیشتی مانند "مهر محمدی" اشاره کرد و افزود: ما در این طرح‌ها باید شأن و کرامت نیازمندان را رعایت کنیم. انفاق واقعی زمانی است که بدون منت و با تعظیم و تکریم انجام شود.

سردار توکلی با اشاره به اهمیت هفته دفاع مقدس گفت: این هفته یادآور زمانی است که اراده خداوند بر حفظ نظام مقدس اسلامی محقق شد. همه دنیا دست‌به‌دست هم داده بودند تا این نظام را براندازند، اما جوانان پاک با دفاع از آن، اراده الهی را بر روی زمین به نمایش گذاشتند.

در این مراسم، ورودی جدید ساختمان ستادی سازمان بسیج شهرداری تهران، نمازخانه ساختمان ستادی، و پوستر رویداد تولید محتوا در فضای مجازی رونمایی شدند. همچنین کتاب‌هایی با موضوع کودک و نوجوان و محوریت دفاع مقدس معرفی شد.

در پایان، سردار توکلی از نمایشگاه حجمی و بصری واقع در ورودی ساختمان مرکزی بازدید کرد. این نمایشگاه شامل تصاویر و اسنادی از کمک‌های شهرداری تهران به جبهه‌های جنگ، تصاویر شهیدان، و سنگرهای رزمندگان دفاع مقدس بود که در معرض دید عموم قرار گرفت.