شنبه 14 مهر 1403

رویدادهای فضای مجازی بسیج، یک جنگ جهانی مجازی است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
رویدادهای فضای مجازی بسیج، یک جنگ جهانی مجازی است

حجت الاسلام شاهرخی گفت: امروز رویدادهای فضای مجازی بسیج یک جنگ جهانی مجازی به شمار می‌رود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی عصر امروز در مراسم اختتامیه چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج لرستان با بیان اینکه از برگزاری رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان تشکرو قدر دانی می کنیم، اظهارداشت: این رویداد در آستانه هفته بسیج یادآور روح حماسی، ایثار و از خود گذشتگی است.

وی افزود: بسیج بند بند زنجیره های استبداد رژیم پهلوی را ازهم گسست و در 8 سال دفاع مقدس و در فراز و نشیب ها، مقابل نظام سلطه قد علم کرد و در مقابل حیله گران خبیث ایستاد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان عنوان کرد: بسیج عصاره ای از شجاعت ملتی است که در درون کشور و در سر حدات مرزی و در هر جایی که نیاز باشد به پاسداری و حفاظت از این ملت برخواسته است و اما راحل فرمودند غفلت از بسیج و ارتش 20 میلیونی یعنی سقوط در دام دو ابر قدرت. امروز ما دانایی، توانایی، تعهد، پاکی و رسیدن به قله های رفیع علم و دانش را در وجود بسیج و بسیجیان مشاهده می کنیم.

وی بیان کرد: از بسیج هر چه گفته شود، کتاب نوشته شود، فیلم تهیه و رمان نوشته شود جا دارد و شایسته است و جا دارد که در بخش های مختلف نظام اسلامی، در قوه مقننه، مجریه و قضائیه از وجود بسیجیان عالم، دانا، توانا، کاردان و متخصص برای پیشرفت و ارتقا فرهنگی بیش از گذشته نظام ما بهره مند شود.

حجت الاسلام شاهرخی عنوان کرد: امروز بسیج را در همه میدان های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، خدمات رسانی، محرومیت زدای، علمی و فناوری مشاهده می کنیم. این جلسه گوشه ای از توانایی های بسیج مستضعفین است که در راستای برگزاری کنگره 6544 شهید استان لرستان برگزار شده است.

وی بیان کرد: هوشمندی و آثار فاخر و ارشمند شما جوانان را مشاهده کرده و ضریب هوشی جوانان سرزمین ایران از متوسط جهانی بالاتر است وجوانان استان ما در پنج قاره جهان سرآمد هستند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان خاطرنشان کرد: شما نمونه ای از جوانان سرآمد در استان لرستان هستید و حال و آینده کشور در اختیار شماست و باید خود را برای رویدادهای بزرگتر آماده کنید.

وی تصریح کرد: پیشرفت این کشور در همه عرصه ها به فکر، اندیشه و تعمق اندیشه شما وابسته است، این رویدادهای اخیر جنگ جهانی مجازی است.

حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه بیش از 60 کشور با بیش از 200 کانال به جنگ با جمهوری اسلامی آمده اند، گفت: در استان با همکاری بخش های مختلف، دیدیم چگونه در این نبرد مجازی، جوانان انقلابی درمقابل اینها ایستادند و پاسخ های دندان شکن گرفتند.

وی اظهارداشت: اگر ما منفعل برخورد می کردیم شاهد حضوری میلیونی در راهپیمایی 13 آبان نبودیم، اینها حاکیت از درایت، هوشمندی در نظام و ارکان نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی، سپاه و ارتش و واحدهایی که برای این کارها تعبیه شده است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان افزود: افرادی پیدا و بیش از آن پنهان در راستای تولید محتوای دیجیتال آن هم در رشته های مختلف همه حکایت از این همراهی و همدلی است.

وی عنوان کرد: ما به شما خواهران و برادران می بالیم و افتخار می کنیم، اگر موقعیت من ایجاب میکرد حاضر بودم ساعت ها گوش بدهم به کارهای شگفت انگیز شما، ما نباید از غافله علم و فناوری و مهارت لحظه ای عقب بمانیم، مقام معظم رهبری فرمود تا نفس دارم از اقتدارعلمی کشور دفاع می کنم، چون علم سلطان است و اقتدار می آورد و امروز روزی است که در این جهان باید با اقتدار پیش رفت.

حجت الاسلام شاهرخی بیان کرد: قله های علم فراوان است و باید تلاش کنیم به قله های رفیع علم، دانش، مهارت و فناوری نائل شویم، چه خون های مطهر و پاکی در راستای حفظ و انسجام این مملکت ریخته است و چه بسیجیانی برای در امان ماندن دختران و بانوان از تعرض و دست درازی تجزیه طلبان و گروهک های مختلف در راه خدا به شهادت رسیدند.

وی خاطرنشان کرد: اگر این مملکت را با اقوام و طوایف مختلف مشاهده می کنیم این انسجام با خون شهدا به دست آمده است و همه ما و شما وارث خون این شهدا هستیم.

انتهای پیام /