شنبه 7 مهر 1403

رژه کاروان ایران و تشویق گسترده فلسطین + فیلم

خبرگزاری اکو نیوز مشاهده در مرجع
رژه کاروان ایران و تشویق گسترده فلسطین + فیلم

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، مراسم افتتاحیه بازی های پاراآسیایی هانگژو در ورزشگاه المپیک این شهر برگزار شد.

*این مراسم با استقبال گسترده تماشاگران همراه بود و ورزشگاه مملو از تماشاگر بود و بخش‌هایی از این مراسم توسط افراد توان یاب پیگیری شد.

*در آغاز مراسم کودکان توان یاب چینی پرچم این کشور را وارد ورزشگاه کردند و در ادامه به افراد نظامی دادند تا پرچم چین در ورزشگاه افراشته شود.

*کشور افغانستان به عنوان اولین کاروان پرچم دار وارد ورزشگاه شد.

*برنامه های متنوع و جذاب با جلوه‌های بصری در مراسم چشم ها را خیره کرد. ستاره هایی را برای تماشاگران حاضر در ورزشگاه در نظر گرفته بودند و هنگامی که نور ورزشگاه کاهش می یافت این ستاره ها با دستور مجری برنامه توسط تماشاگران روشن می شد و لحظات جالبی را رقم می زد.

*کاروان ایران با پرچمداری وحید نوری و ساره جوانمردی از مقابل جایگاه رژه رفتند.

*قرار بود ساره جوانمردی به همراه فرزندش در مراسم حاضر شود اما مسئولان برگزاری به خاطر سن و سال پایین این کودک اجازه حضور در رژه را ندادند.

*هنگامی که کاروان فلسطین از جایگاه عبور کرد مورد تشویق شدید چینی ها قرار گرفت.

به گزارش اقتصادایران، کاروان " فرزندان ایران" با شعار "ایمان، ایران، افتخار" در 16 رشته ورزشی و با 210 ورزشکار (128 ورزشکار مرد و 82 ورزشکار زن) به چهارمین دوره بازی های پاراآسیایی هانگژو اعزام شده است. جوان ترین ورزشکار کاروان فاطمه بیات 13 ساله از رشته شطرنج توان یابان و مسن ترین ورزشکار اسداله عظیمی 64 ساله از رشته پارادوومیدانی هستند. نمایندگان کشورمان در 16 رشته ورزشی مردان و 11 رشته ورزشی زنان به رقابت می پردازند. در این دوره از بازی ها رشته های پاراتکواندو و پاراکانو برای اولین بار است که برگزار می شود و ایران نیز در این دو رشته نماینده خواهد داشت.

رژه کاروان ایران و تشویق گسترده فلسطین + فیلم 2
رژه کاروان ایران و تشویق گسترده فلسطین + فیلم 3