یک‌شنبه 1 مهر 1403

رکورد فروش شرکت ستاره اول شکسته شد

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
رکورد فروش شرکت ستاره اول شکسته شد

شرکت ستاره اول، موفق شد در پایان سال مالی منتهی به 30 آذر ماه 1402، به فروش بیش از 8 هزار میلیارد تومان دست یابد و رکورد قبلی یعنی 7 هزار میلیارد تومانی خود را پشت سر بگذارد.

به گزارش روابط عمومی ستاره اول، محمد جواد صدوقی، مدیرعامل این شرکت، دستیابی به رکورد فروش 8 هزار میلیارد تومانی در پایان سال مالی 1402 را اعلام کرده است.

محمد جواد صدوقی مدیرعامل ستاره اول؛ راهکار های نوآورانه در تحلیل دقیق‌تر بازار و ذائقه مشتریان، متنوع سازی استراتژی‌های توسعه بازار، انجام کار تیمی منسجم و بهره‌مندی از استعدادهای جوان و متخصص در محیطی حرفه‌ای را از مهم ترین دلایل کسب این موفقیت میداند.

به گفته‌ی صدوقی، در این سال مالی و در راستای اجرای استراتژی تنوع‌بخشی سبد محصولات، سرویس‌های جدیدی در شرکت ستاره‌اول مورد بهره‌برداری قرار گرفته است. تنها در اپلیکیشن ستاره یک، سرویس‌های جدیدی از جمله خرید اقساطی، بهبود و توسعه سرویس‌های گردشگری (خرید بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس، رزرو هتل و راه‌اندازی کیف‌پول گردشگری)، خدمات خودرو و سرویس سلامت در بستر اپلیکیشن، توسعه یافته و تجاری‌سازی شده است.

شرکت دانش بنیان ستاره درخشان همراه کیش، با نام تجاری ستاره‌اول، به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ همراه اول که در حوزه تلکام و پرداخت الکترونیک کشور مطرح است، از سال 1394 فعالیت خود را آغاز کرده و در تلاش است با نگاه فناورانه نسبت به پاسخگویی به نیازهای جامعه 56 میلیون نفری مشتریان خود اقدام کند. در این راستا با توسعه و پیاده‌سازی سرویس کد دستوری #1* در تمامی اپراتورهای تلفن همراه و توسعه اپلیکیشن ستاره یک، کوشیده است تا با ارائه خدماتی هم‌سو و با تغییرات نیازمندی‌های مشتریان، رضایت حداکثری خانواده بزرگ مشتریان ستاره‌اول را جلب کند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1859103