شنبه 1 اردیبهشت 1403

رکورد‌ها به علت شرایط نامناسب دوندگان افت کرده است / هزینه ام را از طریق شغل کارمندی تامین می‌کنم

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
رکورد‌ها به علت شرایط نامناسب دوندگان افت کرده است / هزینه ام را از طریق شغل کارمندی تامین می‌کنم

عضو تیم دو و میدانی پلیمر خلیج فارس گفت: وضعیت جسمانی ورزشکاران باعث افت رکورد‌ها در لیگ دو و میدانی شده است.

همایون همتی عضو تیم دو و میدانی پلیمر خلیج فارس در گفت و گو باخبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: من در مرحله دوم لیگ دو و میدانی در ماده‌های 3000 و 5000 متر توانستم مدال طلا را کسب کنم.

همتی درباره افت رکورد‌ها در لیگ دو و میدانی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط تمرینی، بدن ورزشکاران از مرز آمادگی فاصله گرفته است و همین موضوع باعث شده سطح رکورد‌ها پایین بیاید. ان شاالله رکورد‌ها در مراحل بعدی مسابقات بهتر می‌شود.

دونده کشورمان درباره اینکه هزینه اش را در دوران کرونا به چه صورت تامین می‌کرد، گفت: من کارمند هستم و از طریق شغلم منبع درآمدی دارم که برای ورزش کردن هزینه می‌کنم. اکثر ورزشکاران با شرایط سخت مشغول تمرین کردن هستند. جا دارد از رحیمی مدیرعامل باشگاه پلیمر خلیج فارس تشکر و قدردانی کنم که در این شرایط سخت پشتیبان دو و میدانی کاران است. رحیمی فقط حامی ورزشکاران باشگاه پلیمر خلیج فارس نیست، بلکه از فدراسیون دو و میدانی و سایر قهرمانان این رشته ورزشی نیز حمایت می‌کند.

او درباره اینکه باشگاه پلیمر خلیج فارس می‌تواند اختلاف امتیازی اش با تیم سپاهان در لیگ دو و میدانی را جبران کند، اظهار کرد: یک سری از مسائل و مشکلات در مراحل اول و دوم دو و میدانی رخ داد که ان شاالله در مرحله پایانی این اختلاف امتیاز جبران می‌شود و باشگاه پلیمر خلیج فارس نتیجه خوبی در مسابقات به دست می‌آورد.

دونده کشورمان در پایان گفت: حضور تماشاگران در ورزشگاه آفتاب انقلاب برای تماشای مسابقات دو و میدانی به علت شیوع ویروس کرونا کم شده است که ان شاالله تماشاگران بیشتری از مراحل پایانی لیگ استقبال کنند.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام /