چهارشنبه 11 مهر 1403

رکورد ورود خودرو به خراسان رضوی شکسته شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
رکورد ورود خودرو به خراسان رضوی شکسته شد

مشهد - ایرنا - رییس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: با ورود 53 هزار و 909 دستگاه خودروی سواری سبک به این استان در روز جمعه 16 خرداد ماه رکورد ورود خودرو سواری به استان در سال جاری شکسته شد.

ابوالفضل حسینی عشرت‌آباد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس آمار دستگاه‌های تردد شمار در 9 ورودی استان خراسان رضوی دیروز 53 هزار و 909 دستگاه خودرو سواری سبک وارد این استان شد که نسبت به مدت مشابه پارسال سه درصد افزایش داشت.

وی ادامه داد: در تعطیلات عید فطر نیز تعداد بسیاری خودرو وارد این استان شد اما بیشترین تعداد مربوط به دیروز بود.

رییس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: تصور مردم از پایان یافتن شرایط کرونایی و وجود چند روز تعطیل متوالی موجب شد بسیاری از هموطنان که طی سه ماه گذشته به سفر و دید و بازدید مرسوم سالانه نرفته بودند، با خودرو شخصی عازم سفر شوند.

وی افزود: همچنین در این مدت ورود 100 هزار و 948 خودرو سبک از مبادی ورودی مشهد ثبت شده است که این رقم نیز در مقایسه با سایر روزهای امسال تعداد بسیار زیاد می‌باشد.

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون 167 هزار و 156 نفر در ایران به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند. این بیماری تاکنون جان هشت هزار و 134 نفر را در کشور گرفته است. همچنین تاکنون 129 هزار و 741 نفر از مبتلایان به کرونا در ایران بهبود یافته‌اند.

*س_برچسب‌ها_س*