جمعه 14 اردیبهشت 1403

رکورد 120 روزه نویدکیا در شکست ناپذیری

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
رکورد 120 روزه نویدکیا در شکست ناپذیری

مس رفسنجان، تیم متحول شده لیگ برتر در نیم فصل دوم، همچنان رکوردهای جذاب خودش را ادامه می‌دهد.

به گزارش ورزش سه، مس که در نیم‌فصل اول در 15 بازی مجموعا 15 امتیاز کسب کرده بود، حالا در 9 بازی دور برگشت همان تعداد امتیاز را به دست آورده و یکی از موفق‌ترین تیم‌های نیم‌فصل دوم به شمار می‌رود که در جدول این نیم فصل با 15 امتیاز پس از پرسپولیس و استقلال در جایگاه سوم قرار دارد.

مس پس از پیروزی مقابل نساجی در قائمشهر و آلومینیوم در اراک، با برد مقابل فولاد سومین پیروزی بیرون از خانه خودش را جشن گرفت، اما جالب‌ترین رکورد مسی‌ها به شکست‌ناپذیری شاگردان محرم نویدکیا بازمی‌گردد.

مس در هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر در تاریخ سوم دی ماه، مقابل استقلال خوزستان شکست خورد و از این بازی تا امروز در 11 بازی (10بازی لیگ و یک مسابقه جام حذفی) شکست نخورده است.

در صورت ادامه روند شکست‌ناپذیری مس در بعدی در لیگ که در تاریخ 12 اردیبهشت مقابل گل‌گهر انجام می‌شود، رکورد شکست‌ناپذیری مس رفسنجان به 130 روز می‌رسد و نویدکیا امیدوار است همچنان این رکورد منحصر به فرد را برای تیمش بهبود بخشد.

نکته قابل توجه این است که مس رفسنجان و استقلال تهران تنها تیم‌هایی هستند که در نیم فصل دوم بازی‌های لیگ هرگز مقابل حریفان خود شکست نخوردند و البته استقلال در جام حذفی برابر مس مغلوب شد.

بر این اساس مس رفسنجان تنها تیمی است که از سوم دی 1402 تا اردیبهشت 1403 در هیچ مسابقه رسمی مغلوب نشده است. باورنکردنی نیست که همین تیم در نیم‌فصل اول در 15 بازی 8 شکست به نام خود ثبت کرده بود!

رکورد 120 روزه نویدکیا در شکست ناپذیری 2
رکورد 120 روزه نویدکیا در شکست ناپذیری 3