سه‌شنبه 10 مهر 1403

رگبار باران و رعد و برق در برخی نقاط کشور

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
رگبار باران و رعد و برق در برخی نقاط کشور

سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز (سه شنبه) در مناطقی از استان های واقع در شمال غرب و دامنه های جنوبی البرز واقع در زنجان، قزوین و البرز، افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

به گزارش مشرق، با اعلام سازمان هواشناسی، امروز (سه شنبه) با گذر موج تراز میانی از شمال غرب کشور به تدریج در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در مناطقی از استان های واقع در شمال غرب و دامنه های جنوبی البرز واقع در زنجان، قزوین و البرز، افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود. همچنین در مناطقی از جنوب غرب و غرب ابرناکی و وزش باد انتظار می رود.

فردا (چهارشنبه) در شمال غرب و برخی مناطق شمال خوزستان و لرستان رگبار پراکنده و وزش باد رخ می دهد و در غرب کشور و دامنه های جنوبی البرز وزش باد شدید رخ می دهد.

پنجشنبه در شمال آذربایجان شرقی و اردبیل، سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی ابرناکی و رگبار باران و گاهی رعد و برق پیش بینی می شود و دریای خزر مواج است.

جمعه و شنبه گستره بارش در سواحل دریای خزر، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات البرز است. طی این روز در مناطقی از شمال شرق و شرق، وزش باد شدید و گردوخاک پیش بینی می شود و دریای خزر مواج است.

سه شنبه و چهارشنبه افزایش نسبی دما و وزش باد گرم جنوبی در استان های ساحلی خزر و اردبیل پیش بینی می شود و روزهای پنجشنبه و جمعه کاهش نسبی دما در این مناطق رخ خواهد داد.

آسمان امروز تهران کمی ابری تا ابری همراه با وزش باد خواهد بود. بیشینه دمای امروز پایتخت 24 و کمینه دمای آن 13 درجه سانتی گراد بالای صفر خواهد بود.