سه‌شنبه 17 مهر 1403

زائران اربعین بلیت را تنها از سایت های مجاز خریداری کنند

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
زائران اربعین بلیت را تنها از سایت های مجاز خریداری کنند

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور گفت: زائران اربعین بلیت را تنها از سایت های شرکت های هواپیمایی و سایت های مجاز خریداری کنند.

جعفر یازرلو گفت: امسال در حوزه فروش بلیت های اربعین حسینی با هدف فراهم کردن دسترسی آنلاین، سهل و با قیمت تعیین شده بلیت هواپیما به زائران، عرضه پرواز‌های مستقیم بین ایران و عراق صرفا از طریق آدرس سایت رسمی هر یک شرکت‌های هواپیمایی ایرانی و خارجی و دفاتر فروش آنلاین منتخب که اسامی آن‌ها در سایت سازمان هواپیمایی کشوری قرارداده شده و به روزرسانی میگردد انجام می شود.

به گفته سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور، هیچکدام از شرکت‌های هواپیمایی مجاز به فروش بلیت به غیر از عرضه در سایت خود و سایت های دارای مجوز روش فوق نیستند، بنابراین به زائران تاکید می شود به منظور اجتناب از بروز تخلفاتی نظیر فروش بالاتر از نرخ تعیین شده و صدور بلیت های جعلی توسط عده‌ای از دلالان و سوداگران، با برنامه ریزی دقیق زمان سفر خود و ترجیحا تهیه بلیت بصورت رفت و برگشت (در صورت تمایل به استفاده از حمل و‌نقل هوایی در زمان رفت و‌برگشت)، جهت اطمینان از سفری بدون دغدغه و نگرانی در خصوص تهیه بلیط برگشت، صرفا از دو روش مجاز فوق، بلیط خود را تهیه کنند.

او افزود: در صورت مشاهده تخلف نرخی و استفاده از کانال‌های فروش غیر‌مجاز، موضوع را از طریق سامانه حقوق مسافر سازمان هواپیمایی کشوری به نشانی www.caa.gov.ir اطلاع داده تا در اسرع وقت رسیدگی و با متخلف یا متخلفین برخورد قانونی صورت گیرد.

یازرلو گفت: تمامی بخشنامه ها، اطلاعات موردنیاز، سیاست‌های و لیست به روز دفاتر خدمات فروش آنلاین (OTA) منتخب سازمان از طریق لینک ویژه اربعین به نشانی www.caa.gov.ir اطلاع رسانی خواهد شد و هرگونه اطلاعات ارائه شده در خصوص سفرهای اربعین امسال از خارج از کانال اطلاع رسانی فوق مورد تایید این سازمان نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی