جمعه 28 اردیبهشت 1403

زاهدان

زاهدان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پیش فروش بلیت قطارهای مسافری بین شهری برای بازه زمانی یک تا 31 اردیبهشت آغاز شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیش فروش بلیت قطارهای مسافری بین شهری برای بازه زمانی یک تا 31 اردیبهشت آغاز شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس پلیس آگاهی پایتخت از اعتراف مرد جوان به قتل همسرش در پشت‌بام در لواسان خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک عضو شورای اسلامی شهر رشت توسط دستگاه های امنیتی دستگیر شد. یک عضو شورای اسلامی شهر رشت توسط دستگاه های امنیتی دستگیر شد. به گزارش عرشه آنلاین، یک منبع آگاه در گیلان که خواست نامش ذکر نشود به خبرنگار ایرنا گفت: یکی از اعضای شورای شهر به اتهام دریافت رشوه دستگیر و بازداشت شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس مشاهدات افراد حاضر در صحنه، امروز ظهر حوالی ساعت 12:30 فردی که هنوز هویت او مشخص نشده در میدان انقلاب دست به خودسوزی زد. بر اساس مشاهدات افراد حاضر در صحنه، امروز ظهر حوالی ساعت 12:30 فردی که هنوز هویت او مشخص نشده در میدان انقلاب دست به خودسوزی زد. این اتفاق در ضلع شمال شرقی میدان و حوالی سینما بهمن روی داد. بر اساس خبر برترین‌ها، دلیل اقدام مردی که دست به خودسوزی زده بود روشن...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس از وقوع حادثه امنیتی در دریای عمان خبر دادو

وب‌گاه مشرق نیوز

احمد وحیدی، وزیر کشور روز شنبه به استان سیستان و بلوچستان سفر کرد و در بدو ورود به فرودگاه بین‌المللی زاهدان مورد استقبال دکتر محمد کرمی، استاندار و جمعی از مسئولان استانی قرار گرفت.

وب‌گاه 55 آنلاین

تیراندازی اخیر به سه خودرو پلیس و شهادت پنج مامور فراجا در محور مواصلاتی سوران مهرستان بلوچستان مجددا اثبات کرد که استخوان شکسته جیش الظلم «جیش العدل» در گلوی بلوچستان با نسخه «گفتگو» شیخ مسجد جامع مکی زاهدان از گلو پایین نمی رود و شاید تنها راهکار دفع آن، بالا آوردنش باشد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل دفتر آبزیان آب شیرین سازمان شیلات با اشاره به آغاز طرح کشت همزمان تلفیقی محصولات کشاورزی و آبزیان در مزارع کشاورزی گفت: تاکنون 11 هزار استخر ذخیره آب کشاورزی به پرورش ماهی اختصاص پیدا کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: تبعه غیرمجازی که پیکر پاک شهید در صحنه ترور در شهرستان سیب و سوران را مضحکه و هتاکی کرده بود، پس از شناسایی دستگیر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پیکر شهدای حمله تروریستی سیب و سوران تشییع شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصاویری از تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی سیب و سوران منتشر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

صیانت از امنیت جامعه به عنوان یکی از مصادیق حقوق عامه همواره به عنوان یک اولویت در دستور کار سیستم قضایی کشور قرار دارد.

وب‌گاه فرارو

فرمانده انتظامی زاهدان گفت: در پی اعلام وقوع شرارت و پرتاب اشیاء انفجاری صوتی در سطح شهر زاهدان، ماموران پلیس با انجام ساز و کار‌های ویژه با جدیت پیگیر موضوع شدند. وی ادامه داد: اکیپ ماموران کلانتری 13 شهرستان نیز در اجرای برنامه‌های مطرح شده امروز پس از شناسایی و تعقیب و مراقبت یک دستگاه خودروی تویوتا با 2 نفر سرنشین را در سطح یکی از خیابان‌های شهرستان متوقف می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی خبرها در فضای مجازی حاکی از اعلام وضعیت نوتام یا پرواز ممنوع در بعضی مناطق کشور است؛ به نظر می‌رسد این اعلام در راستای رزمایش برای سردرگمی اسرائیل برای عملیات انتقامی ایران باشد. ماجرای کلیر شدن آسمان ایران چیست؟ آسمان برخی مناطق ایران "پرواز ممنوع" شد؟ برخی خبرها در فضای مجازی حاکی از اعلام وضعیت نوتام یا پرواز ممنوع در بعضی مناطق کشور است؛ به نظر می‌رسد این اعلام در راستای رزمایش...