پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

زاهدان

زاهدان

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیر کل مدیریت بحران سیستان و بلوچستان اعلام کرد: با شدت یافتن بارشها در استان مدارس 11 شهرستان امروز چهارشنبه غیرحضوری برگزار می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: چهار شهر و شهرستان استان کرمان ازجمله منوجان، رودبار جنوب، جیرفت و قلعه گنج تاکنون درگیر سیل شده اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فعالیت مدارس «تمامی مقاطع» تحصیلی شهرستان زاهدان در نوبت صبح فردا به صورت «غیر حضوری» خواهد بود.

وب‌گاه الف

فرماندار زاهدان گفت: براساس تصمیم مدیریت بحران مدارس این شهرستان فردا (چهارشنبه) در تمام مقاطع نوبت صبح به علت بارندگی شدید تعطیل است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرماندار زاهدان بیان کرد: با ورود سامانه بارشی از صبح امروز شاهد بارندگی خوبی در سطح این شهرستان هستیم که تاکنون خسارتی ناشی از این پدیده گزارش نشده است.

وب‌گاه عصر ایران

بر اساس اعلام ستاد مدیریت بحران شهرستان زاهدان و بنا به اعلام هشدار سطح قرمز نفوذ سامانه شدید بارشی در استان، فعالیت مدارس «تمامی مقاطع» تحصیلی در نوبت صبح چهارشنبه به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس اعلام ستاد مدیریت بحران شهرستان زاهدان و بنا به اعلام هشدار سطح قرمز نفوذ سامانه شدید بارشی در استان، فعالیت مدارس «تمامی مقاطع» تحصیلی در نوبت صبح چهارشنبه به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود. مدارس زاهدان فردا صبح تعطیل شد به گزارش عرشه آنلاین، بر اساس اعلام ستاد مدیریت بحران شهرستان زاهدان و بنا به اعلام هشدار سطح قرمز نفوذ سامانه شدید بارشی در استان، فعالیت مدارس «تمامی مقاطع»...

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال حافظ آنلاین با داشتن بهترین و کاملترین تعبیر و تفسیر فال حافظ درست در بین تمامی فال ها، به شما در تفسیر فال خود کمک می کند. فال حافظ یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می باشد. در قدیم وقتی می خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می داد. انجام فال حافظ کار هر شخصی نبوده و فقط انسان های ویژه ای اقدام به گرفتن فال حافظ...

وب‌گاه خبر آنلاین

از خودروی لکسوس در محورهای مواصلاتی استان سیستان و بلوچستان مقدار 420 کیلوگرم تریاک و دو قبضه سلاح کلاشینکف کشف و ضبط شد.

وب‌گاه گسترش

مسئول ستاد حج تمتع شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اعلام کرد که در عملیات حج تمتع سال 1403، بیش از 87 هزار زائر به سرزمین وحی اعزام خواهند شد. او افزود که زائران به صورت گروه‌های مدینه قبل و بعد از تاریخ 24 اردیبهشت به سفر خود خواهند پرداخت و عملیات رفت و برگشت تا تاریخ 18 خرداد ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست ستاد حج شرکت فرودگاه‌ها از اعزام بیش از 87 هزار زائر در عملیات حج تمتع از 18 فرودگاه کشور خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، «محمدحسین آجیلیان» در گفت‌وگویی افزود: در عملیات حج تمتع 87 هزار و 550 زائر خانه خدا از ایران راهی کشور عربستان می‌شوند و این عملیات درحالی انجام می‌شود که 58 هزار و 621 زائر از طریق فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها اعزام خواهند شد. وی با بیان اینکه 18 فرودگاه تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی...

وب‌گاه عصر ایران

یک منبع کارگری در زاهدان گفت: «حادثه روز یکشنبه زمانی رخ داد که یک کارگر شاغل در یک کارگاه سنگ شن واقع در دو کیلومتری شهر زاهدان بر اثر رعایت نشدن ایمنی و سقوط آوار سنگ کار جان خود را از دست داد.»

وب‌گاه فرارو

یک منبع کارگری در زاهدان گفت: «حادثه روز یکشنبه زمانی رخ داد که یک کارگر شاغل در یک کارگاه سنگ شن واقع در دو کیلومتری شهر زاهدان بر اثر رعایت نشدن ایمنی کار جان خود را از دست داد.»

وب‌گاه عصر ایران

فرودگاه‌های اهواز، ساری، یزد، کرمان، رشت، اردبیل، تبریز، زنجان، شیراز، مشهد، اصفهان، زاهدان، بندرعباس، بیرجند، ارومیه، بوشهر، گرگان و همدان به‌عنوان فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها و فرودگاه‌های حضرت امام خمینی (ره)، قشم و چابهار به‌عنوان فرودگاه‌های غیر مالکیت شرکت فرودگاه‌ها آماده خدمت‌رسانی به زائر ان حج تمتع خواهند بود.

وب‌گاه گسترش

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی به افرادی که زمین‌های طرح نهضت ملی مسکن را دریافت کرده اند، هشدار داد که در صورت عدم ساخت واحد مسکونی بر روی زمین خود ظرف سه یا 6 ماه و فروش آن به فرد دیگری، زمین‌های واگذار شده از آنان بازپس گرفته خواهد شد.