جمعه 28 اردیبهشت 1403

زاکانی هم به کمک گشت ارشاد آمد

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
زاکانی هم به کمک گشت ارشاد آمد

علیرضا زاکانی، شهردار تهران، با اشاره به نقش شهرداری در موضوع ترویج فرهنگ عفاف و حجاب گفت: «شهرداری در این حوزه یک وظیفه قانونی و اخلاقی و شرعی دارد و آن نیز این است که بتواند محیط‌بانی کرده تا فضا به سمت بی‌عفتی و بی‌حجابی در جامعه گسترش پیدا نکند.» شهردار تهران ضمن حمایت از طرح نور پلیس گفت: «طرح‌های پلیس باید مورد حمایت قرار بگیرد و ما هم در جهت همکاری و کمک به آن کاملا آماده هستیم.» علیرضا...

شهردار تهران ضمن حمایت از طرح نور پلیس گفت: «طرح‌های پلیس باید مورد حمایت قرار بگیرد و ما هم در جهت همکاری و کمک به آن کاملا آماده هستیم.»

علیرضا زاکانی شهردار تهران با اشاره به نقش شهرداری در موضوع ترویج فرهنگ عفاف و حجاب گفت: شهرداری در این حوزه یک وظیفه قانونی و اخلاقی و شرعی دارد و آن نیز این است که بتواند محیط‌بانی کرده تا فضا به سمت بی عفتی و بی حجابی در جامعه گسترش پیدا نکند.

وی ادامه داد: در همین راستا قرارگاهی شکل گرفته است و کار‌هایی دارد انجام می‌شود، ولی علی القاعده این تلاش باید مضاعف شود.

زاکانی در ادامه ضمن حمایت از طرح نور پلیس گفت: طرح‌های پلیس باید مورد حمایت قرار بگیرد و ما هم در جهت همکاری و کمک به آن کاملا آماده هستیم.

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

زاکانی هم به کمک گشت ارشاد آمد 2