چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

القاعده

القاعده

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به دنبال ریزش قیمت طلای جهانی، بازار سکه امروز سه‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه شاهد سقوط سنگین قیمت سکه امامی بود. با این حال قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا نوسان صعودی را ثبت کرد و به مرز 41 هزار تومان نزدیک شد.

وب‌گاه الف

عضو مجمع روحانیون مبارز گفت: پاسخ به گستاخی رژیم صهیونیستی، انتظار عمومی بود. عملیات وعده صادق، نمایش اقتدار و اراده ملت بود.

خبرگزاری تسنیم

معماری محیط، نقشی اساسی در جذب، حفظ و انگیزش نخبگان ایفا می‌کند. محیطی که خلاقیت، نوآوری و کار تیمی را تشویق می‌کند، می‌تواند به جذب و حفظ افراد با استعداد کمک کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا به خبرنگاران گفت: بایدن بدترین رئیس‌جمهور تاریخ کشور ما است. از جیمی کارتر هم بدتر است.

وب‌گاه گسترش

معاون اداره بررسی‌ها و سیاست‌های اقتصادی بانک مرکزی در یک هشدار تاکید کرد که با توجه به اقداماتی که در حوزه حکمرانی ریال به عمل آمده است، احتمال قرار گیری خریداران ارز در معاملات ریالی زیر چتر مالیاتی بسیار بالا وجود دارد.

وب‌گاه گسترش

معاون اداره سیاست‌های اقتصادی بانک مرکزی اعلام کرد که با توجه به اقدامات صورت‌گرفته در حوزه حکمرانی ریال، احتمال قرارگیری خریداران ارز در زیر چتر مالیاتی بسیار بالا خواهد بود. این بدان معناست که معاملات ارزی که به تراکنش‌های ریالی منتهی می‌شود، احتمالاً تحت پوشش سیستم مالیاتی قرار خواهند گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون اداره سیاست‌های اقتصادی بانک مرکزی هشدار داد: از آنجا که یک طرف معاملات در بازار ارز به تراکنش‌های ریالی ختم می‌شود، احتمال قرارگیری خریداران ارز در زیر چتر مالیاتی بسیار بالا خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون اداره سیاست‌های اقتصادی بانک مرکزی اعلام کرد: با توجه به اقدامات صورت‌گرفته در حوزه حکمرانی ریال، از آنجا که یک طرف معاملات در بازار ارز به تراکنش‌های ریالی ختم می‌شود، احتمال قرارگیری خریداران ارز در زیر چتر مالیاتی بسیار بالا خواهد بود. معاون اداره سیاست‌های اقتصادی بانک مرکزی اعلام کرد: با توجه به اقدامات صورت‌گرفته در حوزه حکمرانی ریال، از آنجا که یک طرف معاملات در بازار ارز...

خبرگزاری تسنیم

معاون اداره بررسی‌ها و سیاست‌های اقتصادی بانک مرکزی گفت با توجه به اقدامات صورت‌گرفته در حوزه حکمرانی ریال، از آنجا که یک طرف معاملات در بازار ارز به تراکنش‌های ریالی ختم می‌شود، احتمال قرارگیری خریداران ارز در زیر چتر مالیاتی بسیار بالاست.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

درحالی با پاسخ نظامی ایران به تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی برخی پیش بینی رشد غیرمنتظره نرخ دلار را می کردند، ولی نمایش اقتدار نظامی ایران نه تنها قیمت‌های تخیلی ارز را محقق نکرد، بلکه قیمت‌ها کاهشی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سکوت القاعده و داعش در برابر جنایات اسرائیل علیه ایران مورد انتقاد قرار گرفت.

وب‌گاه فرارو

زندگی فروغی درست از کسب طلای المپیک برای بسیاری در ایران و خارج از ایران جلب توجه کرد؛ ولی همین زندگی شخصی و ورزشی برایش با رویکرد‌های متفاوتی همراه شد. او پرستاری بود که به گفته خودش به صورت تفننی تیراندازی را شروع کرده و از سال 96 به طور حرفه‌ای وارد این رشته شده و در سریع‌ترین حالت ممکن توانسته بود کسب سهمیه المپیک کند و مدال طلا را به دست بیاورد. خارج از ایران به‌ویژه پس از مصاحبه...

وب‌گاه خبر آنلاین

سریال حشاشین همزمان با پخش در مصر در ایران هم دیده شد. شاید با یکی دو روز تاخیر اما استقبال از آن حیرت آور بود. تا حدودی البته این میزان از استقبال در بین مخاطبان ایرانی طبیعی بود. از قهرمان یا ضدقهرمان گرفته تا دیگر شخصیت های مشهور سریال و جغرافیای اثر همه و همه مستقیم به ما ایرانی ها مربوط می شد. اصلا این سریال را ما باید می ساختیم و حالا که نساختیم حق غر زدن نداریم که چرا داستانی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی شبکه‌های خبری آمریکا جمعه 24 فروردین به نقل مقامات اطلاعاتی این کشور خبر داده‌اند که ایران تجهیزات نظامی خود از جمله یکصد موشک کروز و شمار قابل توجهی پهپاد را برای تدارک حمله احتمالی علیه اسرائیل در داخل کشور جا‌به‌جا کرده است. برخی شبکه‌های خبری آمریکا جمعه 24 فروردین به نقل مقامات اطلاعاتی این کشور خبر داده‌اند که ایران تجهیزات نظامی خود از جمله یکصد موشک کروز و شمار قابل توجهی...

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون پارلمانی رئیس دولت سیزدهم گفت: بعضاً به صورت موردی بعضی نمایندگان اظهار نظرهایی داشتند که وفاق و همدلی را خدشه‌دار می‌کرد لذا برخلاف رویه معمول، مجبور شدیم به صورت مکتوب به بعضی اظهارات ناصواب پاسخ دهیم. از نمایندگان انتظار می‌رود در تعارض منافع، مصالح عمومی و ملی را بر منافع شخصی و گروهی و حوزه انتخابیه‌ای ترجیح دهند و سخنانی بر زبان نیاورند که آثار و تبعات سوئی برای کشور و مردم...