جمعه 28 اردیبهشت 1403

زمان ثبت‌نام و ارسال اثر به دومین مهرواره هوای نو تمدید شد

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
زمان ثبت‌نام و ارسال اثر به دومین مهرواره هوای نو تمدید شد

زمان ثبت‌نام و ارسال اثر به دومین دوره مهرواره هوای نو که تا پایان اردیبهشت‌ماه 1401 اعلام شده بود، 25 روز تمدید شد.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شورای مرکزی دومین دوره مهرواره «هوای نو» در اطلاعیه‌ای خبر از تمدید زمان ثبت‌نام و ارسال اثر به این مهرواره داد.

در این اطلاعیه‌ای آمده است: با وجود استقبال شایسته از بخش‌های چهارگانه دومین مهرواره برگزیدگان سال هیأت و تشکل‌های دینی جمهوری اسلامی ایران موسوم به «هوای نو» این شورا مصمم است تا هیچ یک از هیأت‌ها، ستایشگران، سخنرانان، شاعران و فعالان ادبی در زمینه هیأت، تولیدکنندگان آثار حوزه هیأت، مولفان و سایر فعالان عرصه هیأت که امکان حضور و مقایسه با دیگران را دارند از دوره دوم جا نمانند. به همین دلیل و براساس مصوبه این شورا، زمان تکمیل فرآیند ثبت‌نام و ارسال اثر تا 25 خردادماه 1402 تمدید می‌شود.

مهرواره "محله همدل" در کرمانشاه با محوریت مساجد کلید خورد

براساس این تصمیم، چنان‌چه اشخاص و هیأت‌ها در موعد مقرر، با وجود ثبت‌نام و تکمیل اطلاعات شخصی در درگاه Havayenoo.ir اثری را در این سایت ثبت نکنند، نخواهند توانست بعد از پایان روز 25 خرداد آثارشان را به ثبت برسانند و به طور طبیعی از حضور در دومین مهرواره هوای نو جا خواهند ماند.

دومین دوره مهرواره هوای نو در مردادماه 1402 در 4 بخش نهاد هیأت، ارکان هیأت، تولیدات هیأت و فراهیأت برگزار می‌شود که این 4 بخش، مجموعاً 41 رشته را در خود جای داده‌اند.

دومین دوره مهرواره هوای نو را علاوه بر پایگاه اینترنتی www.Havayenoo.ir در اینستاگرام و ایتا نیز می‌توانید دنبال کنید و اطلاعات لازم برای ثبت‌نام در بخش‌های چهارگانه را به دست آورید.