سه‌شنبه 16 مرداد 1403

زمان و مکان تشییع پیکر پدر شهیدان حجازی

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
زمان و مکان تشییع پیکر پدر شهیدان حجازی

اقتصادنیوز: مدیر عالی حرم مطهر رضوی گفت: مراسم تشییع، تدفین و بزرگداشت سید «جواد حجازی» پدر شهیدان حجازی روز 23 تیر در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، «رضا خوراکیان» افزود: پیکر حاج سید جواد حجازی، پدر شهیدان والامقام جعفر و محمدباقر حجازی، فردا ساعت 10 صبح در صحن کوثر حرم مطهر رضوی تشییع خواهد شد و در جوار بارگاه منور رضوی آرام خواهد گرفت.

وی ادامه داد: مراسم بزرگداشت این مجاهد انقلابی ساعت 17 روز شنبه 23 تیرماه در ایوان مقصوره مسجد گوهرشاد با سخنرانی حجت الاسلام محمد کاظم راشد یزدی برگزار می شود.

خبر مرتبط روحانی به حجت‌الاسلام‌والمسلمین حجازی تسلیت گفت

اقتصادنیوز: روحانی به حجت الاسلام حجازی تسلیت گفت.

مدیر عالی حرم مطهر رضوی گفت: حاج سید جواد حجازی، از مبارزان برجسته انقلابی و از یاران دیرین امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری، پس از عمری مجاهدت و پارسایی، امروز در سن 94 سالگی دار فانی را وداع گفت.

وی افزود: مرحوم حجازی از ارادتمندان و خادمان مخلص آستان قدس رضوی بود، در تربیت فرزندانی انقلابی و مجاهد کوشا بود و 2 فرزند برومندش، شهیدان جعفر و محمدباقر حجازی، در دفاع از حریم ولایت و کیان ایران اسلامی به شهادت رسیدند.

شهید جعفر حجازی در سال 1361 در جبهه‌های غرب کشور به شهادت رسید و شهید محمدباقر حجازی نیز در سال 1364 در عملیات محرم به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

در پی درگذشت مرحوم حجازی، رهبر معظم انقلاب، سرپرست ریاست جمهوری و برخی دیگر از مسوولان کشور پیام تسلیت جداگانه صادر کردند.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
زمان و مکان تشییع پیکر پدر شهیدان حجازی 2