چهارشنبه 6 تیر 1403

زمان پرداخت پاداش فرهنگیان و معلمان بازنشسته اعلام شد

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
زمان پرداخت پاداش فرهنگیان و معلمان بازنشسته اعلام شد

زمان دقیق واریز مابه التفاوت پاداش و ذخیره مرخصی رتبه بندی فرهنگیان و معلمان بازنشسته 1400 مشخص شد. زمان دقیق واریز مابه التفاوت پاداش و ذخیره مرخصی رتبه بندی فرهنگیان و معلمان بازنشسته 1400 مشخص شد. به گزارش عرشه آنلاین، زمان دقیق واریز مابه التفاوت پاداش و ذخیره مرخصی رتبه بندی فرهنگیان و معلمان بازنشسته 1400 مشخص شد. براساس این خبر، هم اکنون مابه التفاوت پاداش و ذخیره مرخصی رتبه...

زمان دقیق واریز مابه التفاوت پاداش و ذخیره مرخصی رتبه بندی فرهنگیان و معلمان بازنشسته 1400 مشخص شد.

به گزارش عرشه آنلاین، زمان دقیق واریز مابه التفاوت پاداش و ذخیره مرخصی رتبه بندی فرهنگیان و معلمان بازنشسته 1400 مشخص شد. براساس این خبر، هم اکنون مابه التفاوت پاداش و ذخیره مرخصی رتبه بندی بازنشستگان 1400 در حال واریز و تسویه می باشد. خیرا داودد منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه طی گفنگویی اعلام کرده بود که 6200 میلیارد تومان برای پرداخت باقیمانده مطالبات پاداش پایان خدمت ناشی از اعمال رتبه بندی بیش از 66 هزار نفر از معلمان بازنشسته سال 1400 تامین و تخصیص پیدا کرد.

اخیرا داودد منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه طی گفنگویی اعلام کرده بود که 6200 میلیارد تومان برای پرداخت باقیمانده مطالبات پاداش پایان خدمت ناشی از اعمال رتبه بندی بیش از 66 هزار نفر از معلمان بازنشسته سال 1400 تامین و تخصیص پیدا کرد. براساس این خبر، هم اکنون مابه التفاوت پاداش و ذخیره مرخصی رتبه بندی بازنشستگان 1400 در حال واریز و تسویه می‌باشد.

همچنین: میرهاشم موسوی درخصوص افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران در سال جاری اظهار کرد: به موجب قانون مصوب، دستمزد حداقلی‌بگیران با افزایش 35 درصدی و همچنین سایر سطوح درآمدی با افزایش 22 درصد به علاوه ی 690 هزار تومان همراه است که از فروردین ماه اعمال اما از اردیبهشت ماه پرداخت خواهد شد. طبق آخرین مصوبه از تاریخ 1403/01/01 کلیه مستمری‌های بازنشستگی، ازکارافتادگی و بازماندگان مشمول قانون تامین اجتماعی که تا پایان سال 1402 برقرار شده است،

به ترتیب برای دریافت‌کنندگان حداقل مستمری و کمتر از آن، به میزان کمتر از آن، به میزان 35% (سی و پنج درصد) و برای سایر سطوح بالاتر از حداقل مستمری به میزان 22% (بیست و دو درصد) به‌علاوه مبلغ ثابت 6.900.780 (شش میلیون و نهصد هزار و هفتصد و هشتاد) ریال مستمری آنان در پایان اسفندماه سال 1402 افزایش می‌یابد.

منبع: روزنو هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

زمان پرداخت پاداش فرهنگیان و معلمان بازنشسته اعلام شد 2