شنبه 14 مهر 1403

زنجان در جشنواره برترین‌های سازمان هواشناسی کشور درخشید

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
زنجان در جشنواره برترین‌های سازمان هواشناسی کشور درخشید

زنجان - ایرنا - مسوؤل روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: سه نفر از کارشناسان این اداره کل در جشنواره برترین‌های سازمان هواشناسی کشور درخشیدند.

سعید بهرامی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مجتبی عبادی، رئیس اداره مهندسی تجهیزات هواشناسی استان زنجان با طراحی جرثقیل دستی به منظور بکارگیری در تعویض بادنمای 10 متری در انواع ایستگاه‌های هواشناسی به عنوان ایده برتر انتخاب و لوح تقدیر خود را از مهندس محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در سالن اجلاس سازمان هواشناسی کشور دریافت کرد.

وی با بیان اینکه این طرح ابتکاری و خاص، رتبه نخست را از آن خود کرد، اظهار داشت: فریبرز اکبری مقدم رئیس اداره توسعه و مدیریت به عنوان کارشناس برتر حوزه توسعه مدیریت و منابع و مهدی شجاعی سرپرست اداره هواشناسی سینوپتیک زنجان نیز به عنوان برترین کارشناس همدیدی موفق به کسب مقام و دریافت لوح تقدیر شدند.

بهرامی افزود: در مجموع 62 طرح در این جشنواره شرکت داده شده بود که در مرحله نخست ارزیابی‌های صورت گرفته 31 طرح در مرحله دوم 10 طرح و در مرحله سوم نیز سه طرح ابتکاری خاص برگزیده شدند که طرح مجتبی عبادی از زنجان رتبه نخست را ازآن خود کرد.

*س_برچسب‌ها_س*