یک‌شنبه 1 مهر 1403

«زنگ مهر» در 7مدرسه منطقه14 نواخته شد

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
«زنگ مهر» در 7مدرسه منطقه14 نواخته شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه14، امیر شهرابی شهردار دارالمومنین تهران طی مراسم بازگشایی مدارس در مدارس شهید آیت و مصطفی خمینی با ابراز خرسندی از حضور در جمع دانش آموزان و با درود به روان پاک بنیان گذار جمهوری اسلامی، گرامیداشت یاد و نام شهدا، از پدر شهید صبوری و سایر شهدای این بخش از پایتخت قدردانی به عمل آورد.

وی با تبریک آغاز سال تحصیلی همچنین آغاز هفته دفاع مقدس، بر اهمیت آشنایی آینده سازان کشور با آرمان‌های شهدا، انقلاب و تاسی از الگوی شجاعت و درایت شهدا که امنیت را به همه ما هدیه دادند، اشاره و تاکید کرد.

شهرابی همچنین بر نقش آموزش و پرورش و فرهنگیان برای شناساندن مسیر درست تاریخ و ادامه مسیر انقلاب و رشد و شکوفایی نسل آینده تاکید داشت و گفت: امید است مراکز تعلیم و تربیت ما از عطر و بوی معنوی شهدا لبریز شود و با بهره گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود در محلات 21 گانه در راستای رشد آموزش نسل جدید میهن عزیزمان، گام‌های موثری برداشته شود.

مدیر ارشد شهرداری دارالمومنین تهران در ادامه یاداور شد: بدون تردید قطاررشد و پیشرفت کشور در همه عرصه با کسب علم آموزی و طی کردن پله‌های پیشرفت و ترقی شما دانش آموزن با اتکا به ایمان و با الگو پذیری از شهدا با دوستی و همدلی و کار جمعی در حرکت است و به مقصد می‌رسد.

شهرابی با حضور در کلاس درس و در جمع دانش آموزان اظهار داشت: همه به افتخار شما دانش اموزان جمع شده ایم و تلاشمان اینست که شما با آرامش تحصیل کنید از این رو در طول سال تحصیلی در کنار آموزش و پرورش خواهیم بود و برای توسعه و تجهیز فضا‌های آموزشی و اجرای برنامه‌های آموزش و سلامت محور خدمت می‌کنیم.

وی همچنین از برنامه ریزی مدیریت شهری منطقه برای اجرای برنامه‌های فرهنگی، آموزشی، سلامت محور و ورزشی به منظور ایجاد نشاط و ارتقای سلامت جسم و روان دانش آموزان با همکاری آموزش و پرورش و نهاد‌های متولی خبر داد.

امیر شهرابی و سایر مسئولان شهری منطقه در پایان با خجسته برشمردن سال جدید تحصیلی که توام با ماه ربیع الاول گفت و با بیان اینکه نسل جدید و شما دانش آموزان آینده سازان کشور و نظام جمهوری اسلامی هستنید برای بیش از 80 هزار دانش آموز دارالمومنین تهران آرزوی موفقیت و بهروزی کردند.

گفتنی است؛ قرائت قرآن، اجرای زنده سرود ملی جمهوری اسلامی ایران توسط رزم نوازان ارتش جمهوری اسلامی ایران، اجرای سرود توسط دانش آموزان و همچنین سخنرانی مدیران و مسئولان منطقه و نواختن زنگ مهر با حضور جمعی از خانواده شهدا بخشی از این مراسم بود، مراسمی که همزمان در شش ناحیه منطقه با حضور معاونین شهری شهرداری منطقه برگزار شد.