چهارشنبه 6 تیر 1403

زنی همسرش را در شیروان به قتل رساند

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
زنی همسرش را در شیروان به قتل رساند

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از دستگیری زنی که در درگیری و مشاجره، شوهرش را به قتل رسانده بود، خبر داد.

سرهنگ مجید یگانه پور روز سه شنبه اظهارکرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری خانوادگی منجر به قتل در یکی از مناطق روستایی شیروان، بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

خبر مرتبط قتل مشکوک رئیس اداره تعزیرات حکومتی پاوه + جزئیات

رئیس اداره تعزیرات حکومتی پاوه در یک حمله مسلحانه توسط فرد یا افراد ناشناس کشته شد.

وی با اشاره به اینکه ماموران انتظامی در تحقیقات اولیه مطلع شدند که خانمی 60 ساله با همسر 65 ساله خود به علت ازدواج مجدد درگیر ودچار اختلافات خانوادگی شده‌اند، افزود: این خانم 60 ساله پس نزاع و بحث برای مسایل مالی، همسرش را به آتش کشید که بلافاصله توسط اهالی و اورژانس به بیمارستان اعزام شد ولی در نهایت این فرد به علت شدت سوختگی درگذشت. فرمانده انتظامی شهرستان شیروان با اشاره به اینکه ماموران همسر مقتول را کمتر از 2 ساعت دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند، گفت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده علت این اقدام را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد، ادامه داد: نا آشنایی با مهارت‌های زندگی از جمله کنترل نکردن خشم، نبود مهر و محبت در کانون خانواده، از هم گسستگی ارتباطی و ضعف باورهای دینی و ارزشی از جمله عوامل وقوع این حادثه ناگوار بودند.

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

زنی همسرش را در شیروان به قتل رساند 2