جمعه 10 فروردین 1403

زورگیری در آرایشگاه؛ متهمان بعد از اصلاح سر شروع به زورگیری کردند

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
زورگیری در آرایشگاه؛ متهمان بعد از اصلاح سر شروع به زورگیری کردند

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: به دنبال اعلام یک فقره سرقت و زورگیری در یک آرایشگاه مردانه در محله نارمک، واحد عملیات کلانتری 127 نارمک سریعا برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

سرهنگ اردشیر نادری، سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: به دنبال اعلام یک فقره سرقت و زورگیری در یک آرایشگاه مردانه در محله نارمک، واحد عملیات کلانتری 127 نارمک سریعا برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

به گزارش عرشه آنلاین، وی با بیان اینکه ماموران در محل حاضر و در بررسی بعمل آمده مشخص شد 3 متهم به آرایشگاه مردانه مراجعه و پس از کوتاه کردن موهای خود با تهدید سلاح سرد اقدام به زورگیری و سرقت از مغازه و شهروندان کرده اند، افزود: در تحقیقات و پی جویی های انتظامی هویت و مخفیگاه متهمان شناسایی و در سه عملیات منسجم و غافلگیرانه هر سه متهم در مخفیگاه خود غافلگیر و دستگیر شدند.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: متهمان 30 الی 32 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت از آرایشگاه مردانه محله نارمک با تهدید سلاح سرد اعتراف کرده و مالباختگان نیز شناسایی شدند.

نادری با بیان اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است خاطرنشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهمان ادامه دارد.

هم اکنون دیگران می خوانند 26 مرداد 1401 - 20:25

بیشتر بخوانید

زورگیری در آرایشگاه؛ متهمان بعد از اصلاح سر شروع به زورگیری کردند 2