یک‌شنبه 15 مهر 1403

زور بردیا به قهرمان المپیک و هم‌تیمی‌هایش نرسید

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
زور بردیا به قهرمان المپیک و هم‌تیمی‌هایش نرسید

تیم آلانیا اسپور در حضور بردیا سعادت، لیگ برتر والیبال ترکیه را با شکست آغاز کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در آغاز هفته اول مسابقات سوپرلیگ ترکیه موسوم به افلر لیگ، تیم آلانیا اسپور که بردیا سعادت قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران را در ترکیب خود داشت با نتیجه سه بر دو مغلوب تیم قدرتمند گالاتاسرای شد.

این مسابقه که به میزبانی گالاتاسرای در شهر استانبول برگزار شد، ابتدا تیم آلانیا اسپور میزبان را غافلگیر کرد و ست اول را با نتیجه 25 بر 20 برد. اما در ادامه گالاتاسرای به خود آمد و ست های دوم و سوم را به ترتیب با نتایج 25 بر 20، 25 بر 17 مال خود کرد، در سن چهارم یاران بردیا سعادت تمامی تلاش خود را انجام دادند و توانستند با نتیجه نزدیک 27 بر 25 پیروز شوند تا همه چیز به ست پنجم کشیده شود.

در ست پنجم علی رغم اینکه آلانیا اسپور چند بار بازی عقب افتاده را مساوی کرد ولی درنهایت گالاتاسرای با نتیجه 15 بر 13 پیروز و برنده میدان شد تا در اولین گام از لیگ برتر والیبال ترکیه یاران بردیا سعادت با یک شکست مواجه شوند.

در این مسابقه، بردیا سعادت قطر پاسور آلانیا اسپور برای برای تیمش بازی کرد و توانست هفده امتیاز برای آلانیا اسپور به دست بیاورد. ژان پاتری قطر پاسور فرانسوی تیم گالاتاسرای نیز امتیاز بیست و هشت امتیاز کسب کرد.

آلانیا اسپور در هفته دوم باید به مصاف تیم شگفتی ساز آلتکما برود. آلتکما در هفته اول آرکاس اسپور ازمیر را در حضور گئورگی گروزر سه بر دو شکست داد.