یک‌شنبه 1 مهر 1403

ساخت ورزشگاه جدید تهران متوقف نشده / ورزشگاه تختی آماده می‌شود

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
ساخت ورزشگاه جدید تهران متوقف نشده / ورزشگاه تختی آماده می‌شود

وزیر ورزش ساخت اماکن ورزشی تخصصی هر رشته بر اساس استانداردهای جهانی را مورد توجه قرار داد و گفت: طرح ساخت ورزشگاه جدید تهران متوقف نشده است.

وزیر ورزش ساخت اماکن ورزشی تخصصی هر رشته بر اساس استانداردهای جهانی را مورد توجه قرار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، احمد دنیا مالی که صبح امروز به منظور بازدید از ورزشگاه تختی در شرق تهران حضور پیدا کرده با اشاره به زیر ساختها و امکانات این مجموعه، استاندارسازی زمینهای چمن ورزشگاه‌ها را بصورت مدرن و با استفاده از ماشین‌های کاشت چمن به‌روز مورد تاکید قرار داد.

وی با قدردانی از تلاش‌های انجام گرفته در این مجموعه، به کارهای باقی‌مانده برای رسیدن به شرایط کاملا استاندارد اشاره کرد و گفت: باید تلاش کنیم این مکان برای میزبانی رویدادهای مختلف به حداکثر آماده‌سازی برسد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به برنامه‌های توسعه ای صورت گرفته در حوزه زیر ساخت‌های ورزشی پس از انقلاب اسلامی بیان کرد: مجموعه‌های ورزشی بسیار خوبی در طول سالهای گذشته ساخته شده که باید مردم در جریان آنها قرار بگیرند و امیدوارم رسانه‌ها و صداوسیما در انجام این مهم اقدام لازم را صورت بدهند و امیدآفرینی کنند.

وی ساخت اماکن ورزشی تخصصی هر رشته بر اساس استانداردهای جهانی را مورد توجه قرار داد و گفت: با توجه به ضوابط سخت‌گیرانه مجامع بین المللی ورزشی در ساخت‌وسازها، بازسازی‌ها و نوسازی‌ها باید تمامی جزئیات مد نظر قرار بگیرد.