پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سارق طلا و وسایل منزل طی کمتر از 24 ساعت در میاندوآب دستگیر شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
سارق طلا و وسایل منزل طی کمتر از 24 ساعت در میاندوآب دستگیر شد

مهاباد - ایرنا - فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان یک نفر سارق حرفه‌ای طلا و وسایل منزل در مدت کمتر از 24 ساعت دستگیر شد.

سرهنگ حسن شیخ‌نژاد روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: درپی وقوع یک فقره سرقت از یک منزل و طلا و مقداری وجه نقد به ارزش پنج میلیارد ریال در میاندوآب به دلیل حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با اقدامات اطلاعاتی موفق شدند سارق را در کمتر از 24 ساعت حین فروش اموال سرقتی شناسایی و دستگیر کنند که در استعلام‌های صورت گرفته مشخص شد متهم از سارقان حرفه‌ای وسابقه‌دار است.

فرمانده انتظامی میاندوآب بیان کرد: در این رابطه چهار متهم شامل یک نفر سارق و سه نفر مالخر دستگیر و پس از تکمیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ شیخ‌نژاد گفت: در مهر ماه امسال در 2 عملیات جداگانه 6 سارق حرفه‌ای در این شهرستان دستگیر شدند که از آنها نیز وسایل منزل و طلا به ارزش 55 میلیارد ریال کشف شد.

به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بد اخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است.

*س_برچسب‌ها_س*