دوشنبه 26 شهریور 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس دیوان عدالت اداری از ابطال 339 مصوبه دولتی و نهاد‌های حاکمیتی در سال 1402 با رای دیوان عدالت اداری خبر داد و گفت: در این سال 7 فقره رای وحدت رویه در راستای ایجاد رویه قضایی واحد در رسیدگی به پرونده‌ها صادر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری مهر

رییس دیوان عدالت اداری با بیان اینکه 339 مصوبه دولتی و نهادهای حاکمیتی در سال 1402 ابطال شد، گفت: بیشترین شکایت مردمی از تصمیمات مرتبط با حوزه کار و تأمین اجتماعی است.

خبرگزاری دانشجو

جبار کوچکی نژاد نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، درباره طرح جدید سازمان امور مالیاتی و دادن اختیار تعیین نحوه هزینه کرد مالیات های پرداختی به مودیان گفت: اینکه مردم و تمام فعالان اقتصادی که مالیات می پردازند و از طریق تبصره ماده 100 اقدام به پرداخت مالیات می کنند می توانند از بین پروژه های در سطح ملی و استان دارای اهمیت انتخاب کنند تا مالیات...

وب‌گاه مشرق نیوز

از ابتدای شهریور ماه، کلیه هزینه‌های مالیات نقل‌وانتقال و تسویه حساب عوارض سالانه و بدهی‌های شهرداری برای معاملات خودروهای صفر کیلومتر و کارکرده بر عهده فروشنده خواهد بود.

خبرگزاری مهر

از ابتدای شهریور ماه، کلیه هزینه‌های مالیات نقل‌وانتقال و تسویه حساب عوارض سالانه و بدهی‌های شهرداری برای معاملات خودروهای صفر کیلومتر و کارکرده بر عهده فروشنده خواهد بود.

وب‌گاه گسترش

با توجه به عدم یکپارچگی رویه و بروز اختلاف و نارضایتی بین متعاملین در خصوص هماهنگ سازی و یکپارچگی رویه، از تاریخ یکم شهریور ماه سال جاری، پرداخت هزینه مالیات نقل و انتقال به عهده فروشنده قرار می‌گیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق جدیدترین اطلاعیه اتحادیه صنف دارندگان نمایشگاه‌ها و فروشندگان خودرو تهران، در پی اختلاف ایجاد شده بین خریداران و فروشندگان خودرو در پرداخت هزینه‌های مالیات نقل‌وانتقالات، از ابتدای شهریور ماه هزینه‌های جانبی نقل و انتقالات خودرو‌های صفر و کارکرده با فروشنده خودرو خواهد بود و بایستی در هنگام فروش، تسویه حساب‌های مربوطه را به خریدار تحویل و ارائه دهد. طبق جدیدترین اطلاعیه اتحادیه...

وب‌گاه گسترش

سید محمد هادی سبحانیان، رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با اشاره به اینکه نظام مالیاتی باید مبتنی بر حاکمیت داده باشد و امروزه نظام چانه زنی برچیده شده است، اظهارداشت: جهت تأمین درآمدها و اداره کشور با مالیات، نیازمند همراهی مردم هستیم که لازمه آن آگاهی مردم از هزینه کرد محل مصارف مالیات است.

وب‌گاه الف

طبق ابلاغیه صادره توسط رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران، از ابتدای شهریور ماه، کلیه هزینه‌های مالیات نقل‌وانتقال و تسویه حساب عوارض سالانه و بدهی‌های شهرداری برای معاملات خودروهای صفر کیلومتر و کارکرده بر عهده فروشنده خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: الزام جدید عمده‌فروشی‌های تره‌بار مشخص شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

از تاریخ یکم شهریور ماه، پرداخت هزینه مالیات نقل و انتقال و عوارض خودرو به عهده فروشنده است.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از برگزاری کارگروه اندیشه‌ورز برای رفع مشکلات ثبتی نهادهای مرتبط در حوزه کسب‌وکار خبر داد.