پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری تسنیم

دبیر کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک از نصب کارت‌خوان اندروید در بنگاه‌های املاک خبر داد و گفت: با این کار پرداخت های حق الزحمه مشاوران املاک شفاف می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در راستای تکریم مودیان و تسهیل ارایه خدمات مالیاتی به مودیان، از سه شنبه 19 تیرماه، ارایه خدمات مالیاتی از طریق دفاتر پیشخوان خدمات دولت در سراسر کشور انجام می‌شود. در چهارمین روز هفته فرهنگ مالیاتی با حضور سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و سید محمد هادی سبحانیان رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور جمعی از مودیان، ارایه خدمات مالیاتی به مودیان در دفاتر...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید محمدهادی سبحانیان رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور یکی از مهم‌ترین مواردی را که می‌تواند به جامعه‌پذیر کردن امر مالیات ستانی در کشور و تمکین مؤدیان در پرداخت مالیات منجر شود، ایجاد شفافیت و آگاهی مؤدیان نسبت به محل مصرف مالیات پرداختی ایشان و سهیم دانستن آن‌ها در فرایند آبادانی و پیشرفت کشور عنوان کرد و اظهار داشت: بدین ترتیب مردم از مالیات...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات وزارت راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه انعقاد قراردادهای بلندمدت اجاره مشمول معافیت های مالیاتی 70 تا 100 درصدی هستند از تجهیز بنگاه‌های معاملات املاک به دستگاه کارتخوان اندروید خبر داد.

خبرگزاری مهر

دبیر کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات وزارت راه و شهرسازی گفت: انعقاد قراردادهای بلندمدت اجاره مشمول معافیت های مالیاتی 70 تا 100 درصدی هستند.

خبرگزاری مهر

در حالی که وضعیت دولت چهاردهم تعیین تکلیف شده است به نظر می رسد تداوم تکمیل سامانه ملی املاک و اسکان کشور برای دولت آینده از ضروریات باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کم سن‌ترین مودی مالیاتی کشور به نام "کارزان ساعدموچشی" در شهرستان کامیاران استان کردستان شناسایی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دستیار مردمی‌سازی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: بر اساس آیین‌نامه اخیر سازمان امور مالیاتی که به تصویب هیئت وزیران رسیده است، مودیان مالیاتی از این پس خودشان در یک سامانه، مشخص می‌کنند که مالیات پرداختی‌شان در چه پروژه عمرانی و زیرساختی کشور مورد استفاده قرار بگیرد. به این ترتیب، بیشترین سطح روشنگری و مشارکت فعال مودی را در امور مالیاتی و تعیین محل هزینه‌کرد آن‌ها خواهیم داشت.

وب‌گاه گسترش

نیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان بهزیستی کشور و وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح مکلفند در سقف اعتبارات مصوب مربوط به جانبازان و آزادگان معسر غیر حالت اشتغال فاقد شغل و درآمد که بر اساس قوانین نیرو‌های مسلح مشمول دریافت حقوق وظیفه نمی‌باشند، افراد تحت‌تکفل قانونی جانبازان متوفی فاقد شغل و درآمد و رزمندگان معسر فاقد شغل و درآمد و معلولان شدید و خیلی شدید و فاقد شغل و درآمد، کمک‌معیشت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی دولت از مصوبه هیئت دولت درباره کمک‌معیشت جانبازان، ایثارگران و معلولان خبر داد.

خبرگزاری مهر

مدیرکل دفتر حسابرسی مالیاتی گفت: آن دسته از مودیان با مالیات صفر نیازی به مراجعه به درگاه خدمات الکترونیک ندارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه امروز 120دفتر پیشخوان خدمات دولت در کشور خدمات پایه مالیاتی را هم ارائه می‌کنند، گفت: ظرف یک ماه آینده به این تعداد به 500 دفتر پیشخوان و ظرف 3 ماه آینده به تمام دفاتر پیشخوان خدمات دولت در کشور تعمیم می‌یابد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، محمدهادی سبحانیان در مراسم افتتاح آزمایشگاه داده کاوی مالیاتی اظهار کرد: امروز نظام مالیاتی در حال پوست اندازی است و یک حرکت پرشتاب تحولی را دنبالمی کند. در شقوق مختلف می‌توان این تحول را مثال زد. از یک منظر در حوزه اتکای منابع بودجه‌ای دولت به منابع مالیاتی که سال‌ها آرزو بود توانستیم در یکی دو سال گذشته به آن دست پیدا کنیم و اتکای بودجه دولت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس کل سازمان امور مالیاتی اظهار داشت: در 12 سال گذشته حدود 47 تا 48 درصد هزینه های جاری دولت از محل درآمد مالیاتی تامین می شد که در سال 1402 به 57.7 درصد رسید.