پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل دفتر حسابرسی مالیاتی گفت: آن دسته از مودیان با مالیات صفر نیازی به مراجعه به درگاه خدمات الکترونیک ندارند.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل دفتر حسابرسی مالیاتی گفت: آن دسته از مودیان با مالیات صفر نیازی به مراجعه به درگاه خدمات الکترونیک ندارند.

وب‌گاه عصر ایران

مدیرکل امور مالیاتی استان یزد تأکید کرد: فرار مالیاتی خط قرمز سازمان امور مالیاتی است و برای مقابله با آن، اداره مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی تشکیل شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آرش انیسیان، درباره مالیات پزشکان، گفت: بنابر اذعان سازمان مالیات کل کشور میزان مالیاتی پرداخت پزشکان نسبت به اصناف دیگر بیشتر بوده است. وی افزود: تبلیغات رسانه‌ای که صدا و سیما و رسانه‌ها درباره مالیات پزشکان انجام می‌دهند با حسن نیت نیست. انیسیان ادامه داد: جامعه پزشکی بر اساس تبصره 6 قانون بودجه سال 1402 که در سال 1403 هم تمدید شده، 10 درصد...

خبرگزاری تسنیم

معاون وزیر صنعت از صادرات شیرآلات ساختمانی تولید داخل به 12 کشور خبر داد و گفت: بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده در شهرک‌های صنعتی مستقر شده اند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد به زیر مجموعه های این وزارت خانه از جمله گمرک، سازمان اموال تملیکی، بیمه مرکزی و بانکهای دولتی تاکید کرد قبل از پایان دولت سیزدهم سامانه مرتبط باید در مرحله نهایی قرار بگیرند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه عرشه آنلاین

جانبازان زیر 25 درصد و آزادگان و افراد تحت تکفل جانبازان زیر 25 درصد: دهک های 1 تا 4 (6 میلیون و 400 هزار تومان). دهک های 5 تا 7 (5 میلیون و 700 هزار تومان). دهک های بالاتر و سایرین (4 میلیون و 500 هزار تومان) با ابلاغ دولت، رقم جدید کمک معیشت ایثارگران در سال جدید اعلام شد. هیئت وزیران در جلسه 1403.04.10 به پیشنهاد بنیاد شهید و امور ایثارگران وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سازمان...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با ابلاغ دولت، رقم جدید کمک معیشت ایثارگران در سال جدید اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

با ابلاغ دولت، رقم جدید کمک معیشت ایثارگران در سال جدید اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در حالی شورای عالی مسکن وام مسکن ملی را به 800 میلیون تومان افزایش داده است که گفته می شود قرار است نرخ سود آن کاهش یابد. اما فعلا که اقساط این تسهیلات ماهانه 12.5 میلیون خواهد بود.