سه‌شنبه 1 خرداد 1403

سازمان بسیج مستضعفین

سازمان بسیج مستضعفین

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: امروز ابرقدرتها که روزی ما با چند واسطه هم نمی‌توانستیم با آنها صحبت کنیم درخواست خرید تجهیزات پیشرفته و پدافندی از ما دارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نیروی هوا فضای سپاه آمادگی دارد تا در کنار سایر نیروها از سازمان بسیج مستضعفین حمایت کند؛ این امکان را داریم برای نشان‌دادن میزان پیشرفت‌ها در حوز‌های دفاعی و هوافضا بخشی از تجهیزات را در اختیار بسیج قرار دهیم تا از این ظرفیت برای جهاد تبیین بین جوانان و نوجوانان استفاده کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان سپاه با اشاره به قدرت موشکی و پهپادی این نیرو، تولید قدرت در سپاه را عنایت خدای متعال توصیف و تأکید کرد: تلاش می‌کنیم تا قدرت موشکی و پهپادی خود را هرچه بیشتر ارتقا دهیم. فرمانده نیروی هوافضای سپاه با مقایسه توان دفاعی ایران اسلامی در...

خبرگزاری مهر

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تلاش می‌کنیم قدرت موشکی و پهپادی خود را هرچه بیشتر ارتقا دهیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولین سپاه با اشاره به عملکرد این نهاد انقلابی در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی اظهار داشت: اقدامات بسیج در حوزه‌های مختلفی اعم از فرهنگی، اقتصادی، تولیدی، مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی و عمران و آبادانی صورت می‌پذیرد. سردار سلیمانی افزود: در حوزه فرهنگی، توسعه زیرساخت‌های...

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: پیگیری انجام سفرهای راهیان نور، راهیان پیشرفت و اقداماتی با موضوع جهاد تبیین از جمله برنامه‌های فرهنگی این سازمان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده نیروی هوا فضای سپاه با مقایسه توان دفاعی ایران اسلامی در دوران جنگ تحمیلی با مقطع کنونی گفت: یک روز دشمن در موضع آفندی بود و ما نگران پدافند بودیم؛ اما امروز ما در موضع آفندی هستیم و دشمنان ما به دنبال تکمیل شبکه پدافندی خود هستند.

خبرگزاری میزان

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: پیگیری انجام سفر‌های راهیان نور، راهیان پیشرفت و اقداماتی با موضوع جهاد تبیین از جمله برنامه‌های فرهنگی این سازمان است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سردار سلیمانی گفت: تامین 75 هزار سری جهیزیه برای زوج‌های جوان و پیگیری پروژه‌های نیروگاه برق خورشیدی از اقدامات سازمان بسیج مستضعفین در حوزه محرومیت زدایی است

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سردار حاجی زاده گفت: امروز ابرقدرت‌ها که روزی ما با چند واسطه هم نمی‌توانستیم با آن‌ها صحبت کنیم درخواست خرید تجهیزات پیشرفته و پدافندی از ما دارند.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: تلاش می‌کنیم قدرت موشکی و پهپادی خود را هرچه بیشتر ارتقا دهیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سردار غلامرضا سلیمانی امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئولان سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: بسیج دانشجویی و طلاب یکی از میراث‌های ماندگار امام راحل است که راهبرد مهم و باعظمتی را پیش روی آن‌ها گذاشتند و در دوران امامت، ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای عزیز، این راهبرد‌ها عمق و توسعه کمی و کیفی پیدا کرده است. سردار سلیمانی با اشاره به جایگاه...

وب‌گاه خبر آنلاین

خراسان نوشت: «پانزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت» همراه با انتشار تقریظ‌های حضرت آیت‌ا... خامنه‌ای بر کتاب‌های «اسم تو مصطفاست» و «سرباز روز نهم» در اولین رویداد ملی تکریم فعالان مساجد سراسر کشور با عنوان «مثل مصطفی» در تاریخ 30 مردادماه توسط مؤسسه پژوهشی - فرهنگی انقلاب اسلامی و سازمان بسیج مستضعفین برگزار می‌شود.