پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

سازمان بسیج مستضعفین

سازمان بسیج مستضعفین

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه اعتماد در گزارشی به بررسی برخی از بندهای برنامه هفتم توسعه دولت سیزدهم که در مجلس شورای اسلامی در حال تصویب نهایی هستند، پرداخته است.

وب‌گاه فرارو

پس از پایان بررسی برنامه هفتم توسعه در کمیسیون تلفیق مجلس یازدهم، این لایحه به صحن مجلس آمد و کلیات آن تصویب شد؛ پس از تصویب کلیات، نوبت به جزییات رسید که مجلس روزانه در دو نوبت در حال بررسی آن است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار غلامرضا سلیمانی پیش از ظهر امروز در اجلاسیه شهدای عشایر کنگره ملی 6555 شهید سرافراز لرستان و گرامی‌داشت هزار شهید والامقام جامعه عشایری استان، که در دهکده مقاومت خرم‌آباد اظهار کرد: پیروزی جبهه مقاومت در عملیات طوفان الاقصی را به همه تبریک می‌گوییم و یاد و خاطره همه شهدا به ویژه سیدالشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی را گرامی می‌داریم. وی...

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، گفت: اهل سنت هم شهدای زیادی برای وحدت جهان اسلام تقدیم کردند، شهید هاشمی نمونه مجسم و عینی وحدت و همدلی بین ملت بزرگ ایران و وحدت اهل تسنن و تشیع است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی در مراسم سالگرد شهادت شهید سید حمیدرضا هاشمی ضمن تبریک هفته وحدت و تشکر از حضور سران و معتمدین و علمای اهل سنت اظهار کرد: این مراسم در این مکان مقدس برای پاسداشت یاد و خاطره شیهد سید حمیدرضا هاشمی برگزار شده است که نمونه مجسم و عینی وحدت و همدلی بین ملت بزرگ ایران و وحدت اهل تسنن و تشیع است که به عنوان یک امت واحد تلقی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردارسرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج صبح امروز در آیین اهدای 860 سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان، با تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر بزرگوار اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع)، اظهار داشت: از سال‌های گذشته مجاهدت مشترکی بین کمیته امداد امام خمینی (ره) و سپاه پاسداران شکل گرفته که یکی از این برنامه‌ها تامین...

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران گفت: در سازمان بسیج ورزشکاران ترویج اخلاق، منش پهلوانی، فرهنگ ایثار، عدالت محوری، سبک زندگی، فرهنگ عمومی ورزش و تعمیق معنویت را پیگیری می‌کنیم.

خبرگزاری ایرنا

کاشان - ایرنا - معاون بسیج مساجد و محلات سازمان بسیج مستضعفین گفت: ملت ایران در مکتب شهدا آموزش دیده است به همین دلیل دشمن از هیچ راهی امکان غلبه بر این ملت را ندارد.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان_ایرنا_رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: میهن‌پرسی شعاردادن در فضای مجازی نیست، بلکه مصداق جان دادن شهدا و دفاع از خاک کشور است.

وب‌گاه خبر آنلاین

در موضوع مهاجرت ورزشکاران دلایل متعددی درحوزه های مدیریتی و حمایتی و... وجود داردوبعضاکوتاهی های صورت گرفته است.

خبرگزاری تسنیم

مهدی میرجلیلی رئیس بسیج ورزشکاران کشور در نشست هفتگی اعضای کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی حضور پیدا کرد.

خبرگزاری ایرنا

خمین - ایرنا - جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: به کارگیری فرهنگ دفاع مقدس و روحیه جهادی رمز تغییر وضعیت و اقتدار امروز ایران است.

خبرگزاری ایرنا

شهرری - ایرنا - سردار بابا احمدی، معاون بسیج مساجد و محلات سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه تقابل جبهه‌ی کفر با جبهه‌ی اسلام یک تقابل دائمی است گفت: دشمن در کمین انقلاب اسلامی و مردم ایران نشسته تا به ما صربه بزند.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - مسوول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، از هفته دفاع‌مقدس به عنوان ایام الله یاد کرد و گفت: در هشت سال دفاع‌مقدس، نام مردم ایران با افتخار در تاریخ ثبت شد.

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس به نوعی جنگ کشورهای جهان با ایران بود گفت: دفاع مقدس زمینه رشد و تعالی را در کشور فراهم ساخت.