چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

سازمان بسیج مستضعفین

سازمان بسیج مستضعفین

وب‌گاه عرشه آنلاین

دولت استرالیا در اقدامی خصمانه و ضدایرانی چهار فرد و دو نهاد مرتبط با ایران را تحریم کرد. دولت استرالیا در اقدامی خصمانه و ضدایرانی چهار فرد و دو نهاد مرتبط با ایران را تحریم کرد. به نقل از ایندیپندنت، دولت استرالیا در اقدامی خصمانه و ضدایرانی چهار فرد و دو نهاد مرتبط با ایران را تحریم کرد.

خبرگزاری دانشجو

دولت استرالیا برخی افراد و نهادهای ایرانی را به بهانه‌های حقوق بشری مورد تحریم قرار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دولت استرالیا در اقدامی خصمانه و ضدایرانی چهار فرد و دو نهاد مرتبط با ایران را تحریم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دولت استرالیا در اقدامی خصمانه و ضدایرانی چهار فرد و دو نهاد مرتبط با ایران را تحریم کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی صبح پنج شنبه در جمع مربیان حلقه‌های صالحین استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: اسلام در برهه‌ای از زمان به پیامبر اکرم (ص) ابلاغ شد و ایشان با همین تفکر دولت اسلامی را تشکیل داد که در نهایت به یک تمدن بزرگ تبدیل شد. وی ادامه داد: غرب از ابتدای پیدایش اسلام به دنبال نابودی تمدن اسلامی بود، جنگ‌های صلیبی که در تاریخ...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دومین رویداد ملی ستاپ (سکوی تحول آموزش و پرورش) با هدف شناسایی، توانمندسازی، سرمایه‌گذاری و شتابدهی به نوآوری‌های تربیتی آموزشی برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

انتظار فرج یعنی این. انتظار فرج فقط این نیست که منتظر بنشینیم دعا کنیم که خدا حضرت را برساند؛ که البته این یکی از کارهای واجب است؛ باید دعا کنیم، باید بخواهیم، دنبال کنیم؛ اما فقط این نیست

خبرگزاری مهر

«سرباز روز نهم» و «قرار بی قرار» از جمله کتاب‌هایی هستند که تاکنون درباره زندگی شهید مصطفی صدرزاده با نام جهادی «سیدابراهیم» منتشر و راهی بازار نشر شده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نویسنده کتاب اسم تو مصطفی است، گفت: در این کتال شهید صدرزاده به عنوان یک ابرقهرمان با دو بال معرفی نمی‌شود و از آسمان نیامده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: تامین 75 هزار سری جهیزیه برای زوج های جوان و پیگیری پروژه های نیروگاه برق خورشیدی از اقدامات سازمان بسیج مستضعفین در حوزه مردمیاری و محرومیت زدایی است.