چهارشنبه 6 تیر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان جهانی بهداشت، «برنامه سلامت خانواده» را ابتکار جمهوری اسلامی ایران دانست و بر اساس اعلام مسئول منطقه اروپای سازمان بهداشت جهانی، این برنامه به نام ایران ثبت جهانی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان جهانی بهداشت، «برنامه سلامت خانواده» را ابتکار جمهوری اسلامی ایران دانست و بر اساس اعلام مسئول منطقه اروپای سازمان بهداشت جهانی، این برنامه را به نام ایران ثبت کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان جهانی بهداشت، «برنامه سلامت خانواده» را ابتکار جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: بر اساس اعلام مسئول منطقه اروپای سازمان بهداشت جهانی، این برنامه به نام ایران ثبت جهانی شد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان جهانی بهداشت، "برنامه سلامت خانواده" را ابتکار جمهوری اسلامی ایران دانست و بر اساس اعلام مسئول منطقه اروپای سازمان بهداشت جهانی، این برنامه را به نام ایران ثبت کرد.

وب‌گاه فرارو

آلیسین موجود در سیر می‌تواند به کاهش سطح سرب در خون و اندام‌های حیاتی شما کمک کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در چندین مطالعه اثرات سیر بر سلامت استخوان ها به خصوص استخوان زنان پس از یائسگی مورد اندازه گیری قرار گرفته است.

وب‌گاه فرارو

تقریبا همه کسانی که در میانسالی متوجه افزایش وزن، کاهش عضله و کم تحرکی می‌شوند، به دلیل عوامل سبک زندگی مانند فشار کاری، زمان کمتر، بچه دار شدن، بی تحرکی بیش‌تر کم‌تر ورزش کرده و کم‌تر به تغذیه خود توجه دارند. خبر خوب آن است که این زوال قابل تغییر می‌باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بیشتر فواید سیر برای سلامتی به دلیل ترکیبات گوگردی آن است که هنگام خرد کردن، له کردن یا جویدن یک حبه سیر تشکیل می شود.

وب‌گاه فرارو

سازمان جهانی بهداشت با انتشار گزارشی ضمن ارائه توصیه‌هایی در مورد تغذیه روزه داران در ماه رمضان، بر مصرف آب کافی در این ایام تأکید کرد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس گزارش مرکز آمار، نرخ تورم سالانه خوراکی‌ها و آشامیدنی‌ها در بهمن امسال، 42.5 درصد بود و این عدد برای خوراکی‌ها اعم از نان و غلات، گوشت، شیر، پنیر، تخم مرغ، روغن و چربی‌ها 45.1 درصد اعلام شده است؛ بنابراین ضروری است تا با مدیریت بازار کالا‌های اساسی سفره‌های مردم متحمل کمترین فشار باشد. بر اساس گزارش مرکز آمار، نرخ تورم سالانه خوراکی‌ها و آشامیدنی‌ها در بهمن امسال، 42.5 درصد...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس گزارش مرکز آمار ایران نرخ تورم سالانه خوراکی‌ها و آشامیدنی‌ها در بهمن امسال، 42.5 درصد بود و این عدد برای خوراکی‌ها اعم از نان و غلات، گوشت، شیر، پنیر، تخم مرغ، روغن و چربی‌ها 45.1 درصد اعلام شده است. بنابراین ضروری است تا با مدیریت بازار کالاهای اساسی سفره‌های مردم متحمل کمترین فشار باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آمار‌ها می‌گوید از سال 1384 تا 1401 در مجموع 351 هزار و 996 نفر بر اثر تصادفات و حوادث رانندگی در کشور جان خود را از دست داده‌اند و با احتساب حدود 27 هزار مرگ و میر در سال‌های 83-82 می‌توان گفت در دو دهه گذشته یعنی از سال 1382 تا 1401 جمعا 405 هزار نفر در حوادث رانندگی کشور جان باخته‌اند؛ عددی که تقریبا دوبرابر کل شهدای هشت سال جنگ تحمیلی (213 هزار و 255 نفر) است

وب‌گاه گسترش

از جمله اهداف اصلی نظام‌های سلامت، علاوه بر ارائه خدمات سلامت موردنیاز، محافظت از افراد در برابر مشکلات مالی مرتبط با هزینه‌های بهره‌مندی از این خدمات است. در نظام سلامت کشور ایران دستیابی به این هدف از طریق راهبردهایی مانند گسترش پوشش بیمه سلامت، کاهش پرداخت از جیب، ارائه یارانه و افزایش منابع بخش سلامت طی قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های مختلف مدنظر قرار گرفته است.

وب‌گاه فرارو

آمار‌ها می‌گوید از سال 1384 تا 1401 در مجموع 351 هزار و 996 نفر بر اثر تصادفات و حوادث رانندگی در کشور جان خود را از دست داده‌اند و با احتساب حدود 27 هزار مرگ و میر در سال‌های 83-82 می‌توان گفت در دو دهه گذشته یعنی از سال 1382 تا 1401 جمعا 405 هزار نفر در حوادث رانندگی کشور جان باخته‌اند؛ عددی که تقریبا دوبرابر کل شهدای هشت سال جنگ تحمیلی (213 هزار و 255 نفر) است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

گروه‌های امدادی می‌گویند که محاصره کامل غزه از سوی اسرائیل، ارسال تدارکات در بیشتر نقاط غزه را غیر ممکن کرده است.