شنبه 15 اردیبهشت 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

وب‌گاه فرارو

استفاده از گیاهان دارویی طبیعی می‌تواند راهکاری موثر برای پیشگیری و کاهش مشکلات مرتبط با سلامت روان و همچنین تقویت عملکرد مغز باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (انروا) اعلام کرد که 84 درصد از تاسیسات و مراکز بهداشتی و درمانی نوار غزه بر اثر حملات رژیم صهیونیستی آسیب دیده است.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل روابط عمومی انستیتو پاستور ایران با اشاره به تولید 16 میلیون دوز واکسن پاستور در دولت سیزدهم، از آماده‌سازی زیرساخت‌ها برای تولید واکسن‌های "پنوموکوک" و "روتاویروس" خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفیر بنگلادش گفت: اقتصاد در بنگلادش در اختیار بخش خصوصی است اما تلاش خواهیم کرد تا به عنوان تنطیم‌گر، فعالان بخش خصوصی را برای ایفای نقش در صنعت نساجی و اسکراپ ایران دعوت کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فعالان شبکه‌های اجتماعی ویدیوهایی را منتشر کردند که اعدام صحرایی یک کودک فلسطینی زخمی در ورودی شهرک «العیزیه» در شمال قدس اشغالی توسط یک سرباز زن صهیونیستی را نشان می‌دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بانوی برگزیده اولین کنگره بین‌المللی بانوان موثر درباره چالش‌های بهداشت و درمان سیستان و بلوچستان گفت: تا جایی که من می‌دانم فقط یک متخصص ریه در منطقه حضور دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل انتقال خون ایران از مطلوب بودن شرایط ذخیره خونی در کشور خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مصطفی جمالی، مدیر عامل سازمان انتقال خون کشور در نشست خبری به مناسبت دهه فجر اظهار داشت: اکنون ذخیره کیسه خون 6 ماه در کشور است در حالیکه در سالیان گذشته ذخیره کیسه خون سه روز بود. وی افزود: ذخایر خونی در گذشته سه روز بوده به طوریکه در برخی از مناطق به یک روز رسیده بود. الان ذخیره خون کشور بیش از 8 روز است و این ذخیره خوب سبب شد مشکلی از بابت...

وب‌گاه فرارو

«محصولات لبنی سرشار از مواد مغذی از جمله پروتئین با کیفیت بالا، کلسیم، منیزیم و فسفر هستند که ممکن است به کاهش فشار خون و کاهش خطر ابتلا به پرفشاری خون کمک کند.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ایرانی‌ها به طور کلی زندگی بانمک، حتی پرنمکی دارند و همین بازار تقاضای بالا در مصرف نمک هم باعث شده که انواع مختلفی از این نوع محصول در دسترس باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

براساس آخرین مطالعات انجام شده در پیمایش ملی شیوع ناباروری در ایران، شیوع عمری ناباروری کلی در زوج‌های ایرانی 20.3 درصد است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق داده‌های جهانی ورلداُمتر تعداد موارد ابتلا به کرونا در کشورهای مختلف تاکنون به 702 میلیون و 24 هزار و 364 نفر رسیده و مرگ شش میلیون و 971 هزار و یک بیمار نیز تأیید شده است.

وب‌گاه فرارو

با توجه به آزمایش‌های جدید در بیمارستان عمومی «ماساچوست»، مصرف روزانه مولتی‌ویتامین می‌تواند تا دو سال مانع از زوال قدرت شناختی مغز شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت با بیان اینکه طی سال‌های اخیر به طور میانگین در 16.5 درصد از روز‌های سال در کشور هوای پاک را تجربه کرده‌ایم، بیماری‌های مهم ناشی از آلودگی هوا را برشمرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت با بیان اینکه طی سال‌های اخیر به طور میانگین در 16.5 درصد از روزهای سال در کشور هوای پاک را تجربه کرده‌ایم، بیماری‌های مهم ناشی از آلودگی هوا را برشمرد.