چهارشنبه 6 تیر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تدروس آدهانوم گبریسوس رئیس سازمان جهانی بهداشت خواستار اجرای قطعنامه آتش بس فوری در غزه شد که امروز در شورای امنیت سازمان ملل به تصویب رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

استان‌های سیستان و بلوچستان و گلستان رکورددار ابتلا به سل هستند و پس از آن‌ها استان‌های گیلان، خوزستان، خراسان رضوی، قم و یزد در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

وب‌گاه فرارو

طبق گفته‌ی سازمان جهانی بهداشت، استفاده‌ی درست از مایکروویو از نظر تشعشعات آن هیچ خطری ندارد. اما در مورد مسائل دیگر - مثل اینکه آیا گرم کردن غذا با مایکروویو باعث از بین رفتن مواد مغذی می‌شود، یا اینکه گرم کردن غذا در پلاستیک می‌تواند باعث بر هم خوردن تعادل هورمونی شود - اطلاعات کمتری وجود دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق جدیدترین آمار روز گذشته در مجموع بیش از 2000 مورد جدید ابتلا به کروناویروس در جدولِ «آمار جهانی کرونا» (کووید 19) ثبت و شش فوتی گزارش شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنابر تازه‌ترین آمار روز گذشته در مجموع بیش از 2000 مورد جدید ابتلا به کروناویروس در جدولِ «آمار جهانی کرونا» ثبت و شش فوتی گزارش شده است.

وب‌گاه فرارو

کارشناسان می‌گویند که وزن بدن می‌تواند با مسائل مربوط به سلامت روان، مانند افسردگی مرتبط باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنبش حماس تاکید کرد: ناکامی جامعه جهانی در اقدام علیه ارتش اشغالگر چراغ سبزی برای ادامه جنگ نسل‌کشی علیه غزه است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت خارجه مصر ضمن تاکید بر لزوم تحقق آتش‌بس در غزه نسبت به خطرات حمله اسرائیل به رفح هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل سازمان جهانی بهداشت از رژیم صهیونیستی خواست «به خاطر انسانیت» از آغاز حمله به رفح واقع در جنوب نوار غزه خودداری کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جمعیت جهان در حال تغییری عظیم است و زندگی انسان نسبت به گذشته طولانی‌تر شده است. بر اساس گزارش سازمان جهانی بهداشت در سال 2020 میلادی تعداد افراد 60 سال به بالا در سراسر جهان از تعداد کودکان کمتر از پنج سال، بیشتر بوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

زیاده روی در مصرف مواد قندی و شیرین از جمله حلوا، شله زرد خیلی شیرین و... در وعده افطار علاوه بر اینکه منجر به اضافه دریافت انرژی وچاقی می‌شود، موجب تضعیف سیستم ایمنی بدن نیز می‌شود.

وب‌گاه فرارو

دکتر بهرام عین اللهی _وزیر بهداشت_ در نشست خبری طرح (سلامت نوروزی) اظهار کرد: در سفر اخیر در حوزه کمیته سلامت در شانگ‌های با حضور 9 کشور حوزه شانگ‌های حضور داشتیم و جمهوری اسلامی ایران به عنوان مرجع در این اجلاس حضور داشت و بسیاری از کشور‌ها در حوزه درمان، بهداشت، دارو و تجهیزات اعلام نیاز کردند و بر همین اساس هم همکاری‌هایی در این زمینه‌ها صورت خواهد گرفت.

وب‌گاه عصر ایران

جمعیت جهان در حال تغییری عظیم است و زندگی انسان نسبت به گذشته طولانی‌تر شده است. بر اساس گزارش سازمان جهانی بهداشت، در سال 2020 میلادی تعداد افراد 60 سال و بالاتر در سراسر جهان، از تعداد کودکان کمتر از پنج سال، بیشتر بوده است.

وب‌گاه گسترش

سازمان بهداشت جهانی برنامه سلامت خانواده را که توسط ایران معرفی شده بود، به عنوان یک ابتکار قابل قبول تحسین کرد و براساس اعلام مسئول منطقه اروپای سازمان بهداشت جهانی، این برنامه به نام ایران به عنوان برنامه ثبت جهانی شناخته شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

سازمان جهانی بهداشت، «برنامه سلامت خانواده» را ابتکار جمهوری اسلامی ایران دانست و بر اساس اعلام مسئول منطقه اروپای سازمان بهداشت جهانی، این برنامه به نام ایران ثبت جهانی شد.

وب‌گاه فرارو

روند دسترسی مردم در ایران به آب آشامیدنی سالم بسیار افزاینده بوده و طرح سلامت خانواده، محور اساسی در سلامت جامعه در نظر گرفته شده است.